AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 For en utrolig kvalm type! Hva slags psykolog sier til pasienten at han kjeder seg når pasienten prøver å åpne seg?! Det er ikke rart folk ikke tør å oppsøke hjelp når det er et slikt inntrykk de får servert. Anonymous poster hash: d74db...be0 11
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Synes han er utrolig dyktig, rett på sak og flink. Har sett begge episodene og fikk inntrykk av at han kun var der for å hjelpe. Dessuten kjenner jeg han som var med i første episode og han opplevde det som svært hjelpsomt og det ga han boost videre. Jeg har lest bøkene til Bertrands samt vært med på flere kurs og han er absolutt ikke en kvalm type for å si det sånn. Han har hjulpet meg og samtlige med å få kontroll over livet og utnytte de ressursene man har samt å bli mer bevisst på seg selv og omgivelsene. Jeg i likhet med mange andre skylder han mye for det. Anonymous poster hash: b9ce5...227 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Han er ikke psykolog. Tydeligvis er han en type som forsøker å gjøre seg bedre enn den han er. Da han giftet seg ble det oppstyr fordi han dukket opp i majors uniform, uten å være major. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/motivasjonsguru-giftet-seg-i-feil-uniform/a/23240445/ Anonymous poster hash: 5b38d...3d0 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Var det han som skrev Helvetesuka ? Anonymous poster hash: 68856...5bc
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 For en utrolig kvalm type! Hva slags psykolog sier til pasienten at han kjeder seg når pasienten prøver å åpne seg?! Det er ikke rart folk ikke tør å oppsøke hjelp når det er et slikt inntrykk de får servert.Anonymous poster hash: d74db...be0 Jeg har ennå ikke sett programmet, men skal se den når jeg får tid. Men jeg syns det er altfor mye lulling av folk som går til psykolog og som syns synd på seg selv. Tenk på all den energien de kan bruke til noe fornuftig i stedet? Denne psykologen/majoren høres ut som en fornuftig type. Anonymous poster hash: 617b7...9b2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 har ingen tro på at å brøle til seg selv og kjøre rundt i Porsche gjør deg til et bedre menneske. Anonymous poster hash: 44d69...d80 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Har han blitt psykolog også nå da? Nei. Han er siviløkonom. Og det er et eller annet creepy med fyren. Anonymous poster hash: ff01d...1dd 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Jeg synes programmet var bra og at han er en kul type. Han er ingen psykolog, og utgir seg heller ikke for å være det. Han er mental trener og har svært gode resultater å vise til. For meg, som kjenner til ham fra før (vi har gått i samme klassetrinn på samme skole), så er jeg imponert over hvem han er og hva han har oppnådd. Den råheten han motiverer andre til å vise har han også selv måttet opparbeide seg og bruke. Anonymous poster hash: a59ef...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Synes han er utrolig dyktig, rett på sak og flink. Har sett begge episodene og fikk inntrykk av at han kun var der for å hjelpe. Dessuten kjenner jeg han som var med i første episode og han opplevde det som svært hjelpsomt og det ga han boost videre. Jeg har lest bøkene til Bertrands samt vært med på flere kurs og han er absolutt ikke en kvalm type for å si det sånn. Han har hjulpet meg og samtlige med å få kontroll over livet og utnytte de ressursene man har samt å bli mer bevisst på seg selv og omgivelsene. Jeg i likhet med mange andre skylder han mye for det. Anonymous poster hash: b9ce5...227 Hvor så du episode 2? Anonymous poster hash: 8b188...a84
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Han er ikke psykolog. Tydeligvis er han en type som forsøker å gjøre seg bedre enn den han er. Da han giftet seg ble det oppstyr fordi han dukket opp i majors uniform, uten å være major. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/motivasjonsguru-giftet-seg-i-feil-uniform/a/23240445/ Anonymous poster hash: 5b38d...3d0 Virker som en spesielltype.Han har 3 barn under 10 år,og har nå giftet seg inn i en av Norges rikeste familier gjennom ekteskapet med Louise Mohn,som forøvrig er 40 år og barnløs. Jeg er generelt skeptisk til mennesker som gir seg ut for å være ting de ikke er...om det så er major eller psykolog! "Coach" er en tittel hvem som helst kan bruke,og det imponerer meg lite. Anonymous poster hash: 805bf...cfe 12
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Hele fyren gir meg lyst til å ødelegge ting. Anonymous poster hash: 7a3e1...aaf 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 I de blindes rike er den enøyde konge... Jeg synes konseptet er uetisk. Det minner om LP-kurs for ME-syke. Han gjør suksess fordi folk flest lar seg lett manipulere. Men bare fordi du kan, betyr ikke at du burde! Anonymous poster hash: 91634...1ad 10
Bbc_tromvik Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Han kunne heller brukt tiden sin på kg
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #15 Skrevet 27. januar 2015 Han kunne heller brukt tiden sin på kg Han kunne fått vikariat som PT Åge :DAnonymous poster hash: e0829...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #16 Skrevet 27. januar 2015 Han kunne heller brukt tiden sin på kg Den sterke mannen hadde nok forlatt dette stedet bunnløst desillusjonert og sjokkskadet. Anonymous poster hash: 68856...5bc 1
globalagogo Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Er det noen som ser på dette i kveld? De snakker om stamming som et problem, men bertrand stammer jo vel så mye selv
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 Har ikke fått med meg noen av episodene, men nå ble jeg veldig nysgjerrig. De ligger vel på Viaplay. eller? Jeg lånte den første boka hans til sønnen min, som sliter med motivasjon i forbindelse med skole. Skumleste litt, var noe med at han ble ditt og datt fallskjermjeger etter å ha vært ganske puslete i ungdommen? Må visst se dette. Anonymous poster hash: 3983d...c1e
Lilleulv_ Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Utrolig imponert over disse menneskene som viser svakheter og følelser på tv. Det hadde aldri jeg turt! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 Nå skal ikke jeg være for kritisk, men denne Geir hadde stammeatferd under den siste presentasjonen sin. Som at han nærmest spyttet ut ordene. Det spørs hvor mye denne Bertrand har gjort. Anonymous poster hash: 010ec...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå