Gå til innhold

Kobberspiral. Noen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med kobberspiral?

Var den bra eller dårlig for deg, og evt. hvilke plager fikk du?



Anonymous poster hash: 321d3...dbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker greit. Ingen plager med det. Brukt det i mange år.

Anonymous poster hash: 48d23...58b

  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker min! Ingen plager og mensen som normalt.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har. Den første hadde jeg i 4 år, hadde mye vondt småblødninger.. Skiftet og den jeg har nå kjenner jeg ikke i det hele tatt.. veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har hatt kobberspiral i litt over ett år, er kjempefornøyd. Ingen smerter og liten mensblødning.



Anonymous poster hash: f7493...e8f
Skrevet

Jeg tok ut min kobberspiral etter ett år. Med spiral blødde jeg halve måneden og hadde sterke menssmerter. Etter jeg har tatt den ut blør jeg 5 dager og ingen smerter..

Anonymous poster hash: e432e...8c3

Skrevet

Jeg har hatt den i snart 1 år og er veldig fornøyd med å slippe bivirkninger fra hormonprevensjon. Noe sterkere blødning, men ikke mer smerter.



Anonymous poster hash: 25031...644
Skrevet

Fikk ekstreme blødninger av den og mye smerter. Måtte ta den ut og skiftet til hormonspiral.



Anonymous poster hash: bd973...96e
Skrevet

Omtrent som før, men har litt mer stikinger under eggløsning og får mye seigere utflod.

Anonymous poster hash: c1dd6...b65

Skrevet

Stort sett fornøyd, men kan blø litt etter sex noen ganger og har litt kraftigere blødninger enn før.

Anonymous poster hash: 5a9d1...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...