AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Reiste på langweekend med jentegjengen idag, og har klart å legge igjen p-pillebrettet på nattbordet hjemme. Tok pillen imorges da jeg sto opp, men er altså fredag og lørdag jeg går uten. Kommer hjem søndag kveld, så den tredje pillen blir tatt ca 12 timer for sent. Er Diane. Vet jeg kan søke opp bruksanvisningen, men jeg lurer på om jeg bør ta en angrepille nå? Vi hadde sist sex igår morges, men svømmerne kan vel overleve en stund oppe i skjeden? Eller er vi safe så lenge vi ikke har sex/hopper av i svingen/bruker kondom resten av perioden? Jeg glemmer aldri en eneste pille så jeg er ganske panisk her. Er i uke 2 på brettet. Går virkelig ikke fint å bli gravid nå, kan ikke tro at de ligger igjen hjemme! Anonymous poster hash: b36e3...fef
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Søkte det opp i felleskatalogen nå, og det står kun om det er èn tablett som blir glemt. Herregud, jeg dør. Er det noen som har vært borti dette før? Jeg har tatt angrepillen før men jeg ble så ufattelig dårlig, og har virkelig ikke lyst til å ødelegge jenteturen med å ligge flat og spy... Anonymous poster hash: b36e3...fef
Ewe Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Hvor er du? Hvis du er i Norge, kan du kjøpe et nytt brett? Du har vel E resept?
vogue90 Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Ingen av de andre som bruker samme merke da, så du kunne lånt?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jo, kan helt sikkert dra og kjøpe nye imorgen, det var lurt! Er dessverre ingen av de andre som bruker samme merket..Anonymous poster hash: b36e3...fef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå