heiduderborte Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Hei. Jeg går på en kvisekur (tetracyclin). Men tok litt amfetamin istad. Kan jeg ta en tetracyclin pille nå da? Eller må jeg vente litt...?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Er ikke kvisekuren som er største problemet ditt her.. Anonymous poster hash: 02855...6e3 4
heiduderborte Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2015 Regner med at jeg kan ta den. Men er litt skremnende
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Regner med at jeg kan ta den. Men er litt skremnende Er det noe jeg har gått glipp av? Er det mer skremmende å ta en tetracyclin enn amfetamin? Virkelig? Anonymous poster hash: 4b70a...d17
Raven Emerald Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Raven Emerald, mod
Fremhevede innlegg