Gå til innhold

tetracyclin ..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg går på en kvisekur (tetracyclin). Men tok litt amfetamin istad. Kan jeg ta en tetracyclin pille nå da? Eller må jeg vente litt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kvisekuren som er største problemet ditt her..



Anonymous poster hash: 02855...6e3
  • Liker 4
Skrevet

Regner med at jeg kan ta den. Men er litt skremnende

Skrevet

Regner med at jeg kan ta den. Men er litt skremnende

Er det noe jeg har gått glipp av? Er det mer skremmende å ta en tetracyclin enn amfetamin? Virkelig?

Anonymous poster hash: 4b70a...d17

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Raven Emerald, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...