Gå til innhold

Hvor ofte er du hos legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som er vanlig for deg :)

Anonymous poster hash: 32552...f3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-5 ganger i året.

Anonymous poster hash: ccc36...8a5
Skrevet

Aldri - 1 gang annet hvert år. Drøyer alltid fordi jeg har legeskrekk. Ironisk nok har jeg lyst til å bli lege selv.

Skrevet

Det blir vel i snitt 2-3 ganger i året, sånn cirka.

Jeg pleier å ta en blodprøve-sjekk av diverse verdier 1 gang i året, bare for å ha en viss peiling på hvordan det står til med kroppen, fornye resept på p-piller, og ellers for uforutsette ting som skader eller sykdom.

Skrevet

vanlige bestilte timer til fornyelse av resepter og fysioterapirekvisisjoner ca 3-4 ganger i året

og legevakt både på kontoret og hjemmebesøk har det siste året blitt en del ganger -skal fjerne galleblæra over helga

Anonymous poster hash: 0d8e9...0e4
Skrevet

Hver/annenhver måned nå for tiden.

Gjest fallerifallera
Skrevet

Har ikke vært hos legen på 7 år. Var 12 da, er 19 nå. Da var det for å få ny resept på astmamedisin. Har vokst av meg astmaen nå, så har ikke trengt noen ny. Var også hos legen en gang fordi jeg hadde vannkopper da jeg var liten, og en gang for å få antibiotika mot bihulebetennelse. Det er de eneste gangene jeg har vært hos legen :danse:

Skrevet

Jeg har en sykdom som krever tett oppfølgning så jeg er hos legen ukentlig.

Anonymous poster hash: 1a6b8...961
Skrevet

Aldri - 1 gang annet hvert år. Drøyer alltid fordi jeg har legeskrekk. Ironisk nok har jeg lyst til å bli lege selv.

Det er ikke aldri...

Anonymous poster hash: ce63e...16e

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke aldri...

Anonymous poster hash: ce63e...16e

Aldri i forhold til de fleste? Så utrolig pirkete du skulle være.

• Liker 1
Skrevet

Fastlegen ca 1 gang hvert 3-4 år. Kontroll på sykehus 1 gang i året (kronisk sykdom). Blodprøver i forbindelse med sykdommen ca 6-8 ganger i året.

Gjest Veritaserum
Skrevet

Aner ikke, når jeg har behov. Så det kan gå tre år før jeg drar til fastlegen, men så kan jeg også være der 3 gang på et år.

Lege var jeg ofte til før, men nå er det kun kontroll 1 gang i året.

Skrevet

Vil tro gjennomsnittlig maks 1 gang i året.

Skrevet

jeg har vært ganske ofte hos legen de to siste åra. har fått frikort på slutten av året i hvertfall. hver gang jeg har bestilt meg time hos legen har de funnet et eller annet på blodprøvene som krever oppfølging og behandling, og jeg har blitt henvist til forskjellige steder. da blir det jo noen legebesøk :-)

Gjest Solstråla88
Skrevet

En gang i mnden nå som jeg er gravid. Vanligvis hver 12 uke pga stoffskifte

Skrevet

Så å si aldri, var sist til fastlegen i 2012. Men så var han en gang til meg i 2013, men det var pga psyken og det teller ikke :P

Anonymous poster hash: 5aca6...543
Skrevet

Som kronisk syk med dårlig immunforsvar så blir det noen ganger i året.

Anonymous poster hash: e5ad2...ed4
Skrevet

Pga utredning og masse snakk med legen så blir det en gang i mnd, minst.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

De siste 12 årene har jeg vært hos legen 1 gang annenhver mnd pga kronisk sykdom, og så kan det bli 2-3 ganger utenom pga andre plager.

Skrevet

Oj. Mange flere ganger enn de fleste andre her ser jeg ja.

Pleier å få frikort i løpet av februar. Herregud. Det er noe galt med meg! :sjokkert:

... Å, det er derfor jeg går til legen ja.

Jeg vil anslå 15-20 ganger i året.

Anonymous poster hash: dfc60...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...