AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Jeg lurer på hva som er vanlig for deg Anonymous poster hash: 32552...f3c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 4-5 ganger i året. Anonymous poster hash: ccc36...8a5
sweg Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Aldri - 1 gang annet hvert år. Drøyer alltid fordi jeg har legeskrekk. Ironisk nok har jeg lyst til å bli lege selv.
Silvermist Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Det blir vel i snitt 2-3 ganger i året, sånn cirka. Jeg pleier å ta en blodprøve-sjekk av diverse verdier 1 gang i året, bare for å ha en viss peiling på hvordan det står til med kroppen, fornye resept på p-piller, og ellers for uforutsette ting som skader eller sykdom.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 vanlige bestilte timer til fornyelse av resepter og fysioterapirekvisisjoner ca 3-4 ganger i året og legevakt både på kontoret og hjemmebesøk har det siste året blitt en del ganger -skal fjerne galleblæra over helga Anonymous poster hash: 0d8e9...0e4
Gjest fallerifallera Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Har ikke vært hos legen på 7 år. Var 12 da, er 19 nå. Da var det for å få ny resept på astmamedisin. Har vokst av meg astmaen nå, så har ikke trengt noen ny. Var også hos legen en gang fordi jeg hadde vannkopper da jeg var liten, og en gang for å få antibiotika mot bihulebetennelse. Det er de eneste gangene jeg har vært hos legen
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har en sykdom som krever tett oppfølgning så jeg er hos legen ukentlig. Anonymous poster hash: 1a6b8...961
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Aldri - 1 gang annet hvert år. Drøyer alltid fordi jeg har legeskrekk. Ironisk nok har jeg lyst til å bli lege selv. Det er ikke aldri... Anonymous poster hash: ce63e...16e 1
sweg Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 Det er ikke aldri... Anonymous poster hash: ce63e...16e Aldri i forhold til de fleste? Så utrolig pirkete du skulle være. 1
Blå Trombone Skrevet 22. januar 2015 #11 Skrevet 22. januar 2015 Fastlegen ca 1 gang hvert 3-4 år. Kontroll på sykehus 1 gang i året (kronisk sykdom). Blodprøver i forbindelse med sykdommen ca 6-8 ganger i året.
Gjest Veritaserum Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Aner ikke, når jeg har behov. Så det kan gå tre år før jeg drar til fastlegen, men så kan jeg også være der 3 gang på et år. Lege var jeg ofte til før, men nå er det kun kontroll 1 gang i året.
_isabella Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Vil tro gjennomsnittlig maks 1 gang i året.
fresia Skrevet 22. januar 2015 #14 Skrevet 22. januar 2015 jeg har vært ganske ofte hos legen de to siste åra. har fått frikort på slutten av året i hvertfall. hver gang jeg har bestilt meg time hos legen har de funnet et eller annet på blodprøvene som krever oppfølging og behandling, og jeg har blitt henvist til forskjellige steder. da blir det jo noen legebesøk :-)
Gjest Solstråla88 Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 En gang i mnden nå som jeg er gravid. Vanligvis hver 12 uke pga stoffskifte
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #16 Skrevet 22. januar 2015 Så å si aldri, var sist til fastlegen i 2012. Men så var han en gang til meg i 2013, men det var pga psyken og det teller ikke Anonymous poster hash: 5aca6...543
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #17 Skrevet 22. januar 2015 Som kronisk syk med dårlig immunforsvar så blir det noen ganger i året. Anonymous poster hash: e5ad2...ed4
xxhmj Skrevet 22. januar 2015 #18 Skrevet 22. januar 2015 Pga utredning og masse snakk med legen så blir det en gang i mnd, minst.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 22. januar 2015 #19 Skrevet 22. januar 2015 De siste 12 årene har jeg vært hos legen 1 gang annenhver mnd pga kronisk sykdom, og så kan det bli 2-3 ganger utenom pga andre plager.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #20 Skrevet 22. januar 2015 Oj. Mange flere ganger enn de fleste andre her ser jeg ja. Pleier å få frikort i løpet av februar. Herregud. Det er noe galt med meg! ... Å, det er derfor jeg går til legen ja. Jeg vil anslå 15-20 ganger i året. Anonymous poster hash: dfc60...dd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå