Gå til innhold

Imovnerus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som tar flere imovne om gangen og blander det med alkohol for og få en rus? Jeg får utlevert dosett v psykiatritjenesten to ganger i uken. Og de dagene jeg får den tar jeg alt ilag med alkohol. For da får jeg en slags rus, som får meg til og glemme låt det vonde som har vert. Som seksuelt overgrep fra en familievenn når jeg var barn/ungdom.

Jeg vet dette er dumt og gjøre. Melder blir så fritende med bare en liten pause fra flashbacks, og utrolig vonde følelser om skyld, skam, tenker om at det er min feil siden jeg ikke gjorde noe for og toppe det, osv....

Anonymous poster hash: 4169d...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen andre som kan kjenne seg igjenn i noe som helst? Jeg føler mg veldig, veldig alene. Kunne ønske noen andre kunne stå frem hvis de har lignende historie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Imovane du tenker på? Innsovningstablett?

Får du hjelp for tankene dine?



Anonymous poster hash: 01d5b...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Raven Emerald, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...