Gå til innhold

Klamydia! Engangssdose! Erfaring?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Andre som har brukt der? Fikk dere bivirkninger ?

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bivirkninger :)

Anonymous poster hash: 318db...87d

Skrevet

Jeg tok den for 45 min siden, smerte i magen og tung pust

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Skrevet

Jeg tok den for 45 min siden, smerte i magen og tung pustAnonymous poster hash: 444e6...d07

Angst? Sjelden antibiotika gir smerte og rungpust. Kvalme, ja, men ikke smerte.

Anonymous poster hash: 318db...87d

Skrevet

Allergi sjokk da?

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Skrevet

Hvor lang tid tar deg før en får allergisk reaksjon?

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Skrevet

Allergisk reaksjon av medisin kan forekomme innen alt fra 10-20 min til noen timer. Du har ikke angst?

Skrevet

Jeg har tatt den en gang, og fikk kjemevondt i magen. Vred meg i kramper i flere timer, men det gikk over.



Anonymous poster hash: ecd4e...1b2
Skrevet

Engangsdosen man får ved klamydiainfeksjon skal taes sammen med fettrik mat for at den ikke skal være så hard for magen, så om du tok den sammen med fettfattig mat eller på tom mage, er det normalt å få vondt i magen, mageknip og røten mage i et par dager etterpå.

Det er helt ufarlig, med mindre du er allergisk mot den aktuelle antibiotikaen.

Skrevet

Leste at det ikke var bra å ta den om man har supraventrikulær takykardi, det har jeg . Har fortsatt tung pust. Hvordan funker engangssdosen likte godt som den du tar på 5 dager ?

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Skrevet

Hold på å svime av, ble skikkelig dårlig! Men ble frisk da



Anonymous poster hash: c1262...0db
Skrevet

Leste at det ikke var bra å ta den om man har supraventrikulær takykardi, det har jeg . Har fortsatt tung pust. Hvordan funker engangssdosen likte godt som den du tar på 5 dager ?

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Engangsdosen er som oftest 2x1000mg antibiotika (husker ikke hvilken type som er vanligst), mens ukeskuren er 40 eller 50mg per tablett.

Så du kan si at engangsdosen er som en skikkelig hestekur, mens ukeskuren er som en vanlig antibiotikakur slik som man får mot hvilken som helst annen bakterieinfeksjon.

Skrevet

Engangsdosen er som oftest 2x1000mg antibiotika (husker ikke hvilken type som er vanligst), mens ukeskuren er 40 eller 50mg per tablett.

Så du kan si at engangsdosen er som en skikkelig hestekur, mens ukeskuren er som en vanlig antibiotikakur slik som man får mot hvilken som helst annen bakterieinfeksjon.

ja den jeg fikk var 500mg. Men to tabletter

Anonymous poster hash: 444e6...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...