AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Andre som har brukt der? Fikk dere bivirkninger ?Anonymous poster hash: 444e6...d07
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Ingen bivirkninger Anonymous poster hash: 318db...87d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Jeg tok den for 45 min siden, smerte i magen og tung pustAnonymous poster hash: 444e6...d07
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Jeg tok den for 45 min siden, smerte i magen og tung pustAnonymous poster hash: 444e6...d07 Angst? Sjelden antibiotika gir smerte og rungpust. Kvalme, ja, men ikke smerte.Anonymous poster hash: 318db...87d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Allergi sjokk da?Anonymous poster hash: 444e6...d07
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Hvor lang tid tar deg før en får allergisk reaksjon?Anonymous poster hash: 444e6...d07
Colorama Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Allergisk reaksjon av medisin kan forekomme innen alt fra 10-20 min til noen timer. Du har ikke angst?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har tatt den en gang, og fikk kjemevondt i magen. Vred meg i kramper i flere timer, men det gikk over. Anonymous poster hash: ecd4e...1b2
Minya Skrevet 22. januar 2015 #9 Skrevet 22. januar 2015 Engangsdosen man får ved klamydiainfeksjon skal taes sammen med fettrik mat for at den ikke skal være så hard for magen, så om du tok den sammen med fettfattig mat eller på tom mage, er det normalt å få vondt i magen, mageknip og røten mage i et par dager etterpå. Det er helt ufarlig, med mindre du er allergisk mot den aktuelle antibiotikaen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Leste at det ikke var bra å ta den om man har supraventrikulær takykardi, det har jeg . Har fortsatt tung pust. Hvordan funker engangssdosen likte godt som den du tar på 5 dager ?Anonymous poster hash: 444e6...d07
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Hold på å svime av, ble skikkelig dårlig! Men ble frisk da Anonymous poster hash: c1262...0db
Minya Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Leste at det ikke var bra å ta den om man har supraventrikulær takykardi, det har jeg . Har fortsatt tung pust. Hvordan funker engangssdosen likte godt som den du tar på 5 dager ?Anonymous poster hash: 444e6...d07 Engangsdosen er som oftest 2x1000mg antibiotika (husker ikke hvilken type som er vanligst), mens ukeskuren er 40 eller 50mg per tablett. Så du kan si at engangsdosen er som en skikkelig hestekur, mens ukeskuren er som en vanlig antibiotikakur slik som man får mot hvilken som helst annen bakterieinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #13 Skrevet 24. januar 2015 Engangsdosen er som oftest 2x1000mg antibiotika (husker ikke hvilken type som er vanligst), mens ukeskuren er 40 eller 50mg per tablett. Så du kan si at engangsdosen er som en skikkelig hestekur, mens ukeskuren er som en vanlig antibiotikakur slik som man får mot hvilken som helst annen bakterieinfeksjon. ja den jeg fikk var 500mg. Men to tabletter Anonymous poster hash: 444e6...d07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå