Gå til innhold

Selge videre avisa (gjenbruk)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bor i en studentby i Oslo, og abonnerer på Aftenposten helg, det vil si at jeg får den noen få dager i uka for 150 kr i mnd.

Når jeg har lest de ut, syns jeg det er synd å kaste dem, så jeg lurte på om jeg skulle henge opp et lite oppslag i postrommet på om noen andre vil ha dem.

Er det veldig teit? Og bør jeg i så fall ta en "symbolsk sum" for det? Det er jo to-tre dager gamle aviser, men helgeavisene har jo mye stoff som "holder seg ferskt" lenge. Men igjen, jeg hadde jo bare kastet de uansett.

Hva tenker dere om det her? :)



Anonymous poster hash: ee04b...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke vært villig til å betale noe serlig for gamle aviser altså. Maks en femmer per helg eller no. Men jeg hadde gjerne tatt imot dem om alternativet var at de gikk i søpla. Lese, ha til opptenning når vi er ute, innpakning osv er de jo greie til!

Anonymous poster hash: 1cd83...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papiraviser kan leses gratis på Biblioteket, i avisredaksjoner og på kafeer/spisesteder.

Tviler på at noen er villig til å betale for en brukt avis. Men en gratis avis vil nok mange eldre sette pris på om de ikke ser seg råd til å kjøpe avisen.

Anonymous poster hash: e1cf9...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men sett bort ifra spørsmålet om å ta betalt - er det noe poeng i, eller er det bare en dårlig idé?



Anonymous poster hash: ee04b...6c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke heller spleise på abonnementet sammen med dem du deler kjøkken med? Det gjorde jeg da jeg bodde på studentby.

(eller deler man ikke kjøkken lenger??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett opø en lapp og spør i nabolaget ditt, så finner du ut om det er interresant for noen.

Anonymous poster hash: e1cf9...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...