Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Savner blink, jeg!

Jaa blink var koselig og gøy

Anonymous poster hash: 33e8d...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blink var vel forløperen til Nettby. Vet at mange Blinkbrukere fulgte med over til Nettby da det startet opp, og de kjente hverandre fra før da de møttes på Nettby.

Anonymous poster hash: 425a3...646
  • Liker 1
Skrevet

Blink gikk vel skeis når de oppdaterte designet mener jeg å huske. Så kom nettby akkurat i den tiden der. God timing. Fikk aldri helt dreisen på nettby, mulig jeg ble for gammal :P

Skrevet

Blink var vel forløperen til Nettby. Vet at mange Blinkbrukere fulgte med over til Nettby da det startet opp, og de kjente hverandre fra før da de møttes på Nettby.

Anonymous poster hash: 425a3...646

Også var det Fettnerd etter Nettby :fnise:

fettnerd_1728447a.jpg

Skrevet

Dere vet hvorfor Nettby ble nedlagt, sant? Det var en yngleplass for griser og pedofile. Det vil aldri komme tilbake.

Anonymous poster hash: 3f9d7...190

Hele internett er nå strengt tatt en yngleplass for griser og pedofile:P

Anonymous poster hash: a3ed7...9f0

• Liker 2
Skrevet

Decate er vel det nærmeste man kommer akkurat nå. Som en annen sa her, snittalderen er forholdsvis lav (sikkert rett under 20), men det er jo folk på 30-50 der og da.

Skrevet

Selv om det ikke ligner nettby, kan ello.co være et alternativ for voksne som har vokst fra facebook.

Skrevet

Dere vet hvorfor Nettby ble nedlagt, sant? Det var en yngleplass for griser og pedofile. Det vil aldri komme tilbake.

Anonymous poster hash: 3f9d7...190

Fint med spekulasjoner. Yngleplass ble det vel fordi det var Norges største nettsted. Grisene finnes overalt på internett. Nå ble det strengt tatt lagt ned fordi de fleste oppdaget Facebook og sluttet å bruke nettby. Det var ikke lønnsomt å holde det oppe lengre.

• Liker 1
Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg savner virkelig ikke nettby... Bruke det fra jeg var 12 til jeg ble 15, og hver dag ble innboksen fylt opp med meldinger fra godt voksne menn :kvalm: Godt det ble lagt ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...