AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Noe som kan pirre brystvortene og underlivet mens jeg gjør andre ting. Så jeg er kåt og mer enn klar når jeg er ferdig med pliktene. Noe som kan ligge nedi bh-en og mellom leppene. Ikke nødvendigvis noe som penetrerer eller bæres innvendig. Ikke noe som klemmer eller gjør vondt over tid, og ikke noe som vibrerer. Bare noe som utøver jevnt og mykt press nedentil og som kiler brystvortene. Noen som har gode tips? Gjerne diy-prosjekter eller noe man vanligvis har i huset Anonymous poster hash: c5a21...bba
volvo22 Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Noe som kan pirre brystvortene og underlivet mens jeg gjør andre ting. Så jeg er kåt og mer enn klar når jeg er ferdig med pliktene. Noe som kan ligge nedi bh-en og mellom leppene. Ikke nødvendigvis noe som penetrerer eller bæres innvendig. Ikke noe som klemmer eller gjør vondt over tid, og ikke noe som vibrerer. Bare noe som utøver jevnt og mykt press nedentil og som kiler brystvortene. Noen som har gode tips? Gjerne diy-prosjekter eller noe man vanligvis har i huset Anonymous poster hash: c5a21...bba Du skulle hatt en mann som kan gå og "småkose" med deg i løpet av dagen vettu
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Nei, det har jeg vanligvis. Nå vil jeg ha tips til selvhygge Anonymous poster hash: c5a21...bba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå