krkj1703 Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Jeg har en hodepine som presser veldig ved tinningen. Jeg er kjempe øm rundt tinningen og kan gjerne masere rundt området, da gir smertene seg litt mens jeg holder på området, men kommer tilbake med en gang.Hodepinen øker når jeg anstrenger meg, går fort og trener. Dette er jo kjempe slitsomt. Og uholdbart! Lurte litt på om dette kunne være spenningshodepine, men jeg begynner å bli usikker. Hodepinen ødelegger for meg daglig. Er det noen som har erfaring med lignende eller har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å roe det ned litt?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Høres ut som spenningshodepine ja. Som regel så kommer den fra nakken, selv om smertene ikke sitter der. Ta kontakt med en fysioterapeut/naprapat/manuellterapeut/kiropraktor el. og få en time. Det er det eneste som hjelper, da får du løst opp spenningene i musklene. Anonymous poster hash: ad4c9...e20
Rosa Sitron Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Om du har spenninger fra ryggen må du kontakte fysio/lege, er det pga øynene er det briller, og er det pga feilbitt må du til tannlegen.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Start med en tur til legen. Om legen mener det er spenningshodepine så ber du om henvisning til fysioterapeut eller oppsøker manuellterapeut/naprapat eller kiropraktor Anonymous poster hash: ac4cd...2fb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 http://nhi.no/forside/har-du-vondt-i-hodet-40227.html Her kan du lese litt om forskjellige typer hodepiner Anonymous poster hash: 534f3...050
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Start med en tur til legen. Om legen mener det er spenningshodepine så ber du om henvisning til fysioterapeut eller oppsøker manuellterapeut/naprapat eller kiropraktor Anonymous poster hash: ac4cd...2fb Min erfaring er at leger ikke er noe gode på hodepine, og da særlig ikke spenningshodepine. De er raske til å sykemelde og be om at en tar det med ro. Men for all del, det skader ikke å ta en tur til legen. Anonymous poster hash: ad4c9...e20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå