AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Noen som har opplevd at de blir dårlig når de drikker ren melk? men ikke reagere generelt på melk i matvarer osv? Jeg drakk 2 glass melk igår kveld, følte meg litt uvell på en måte da jeg la meg, men ikke noe spesielt jeg kunne sette fingen på. Idag morges da jeg våknet var jeg skikkelig kvalm og veldig uvel i magen. Jeg drikker ikke melk til vanlig, men hadde lyst på igår med oboy i. Noen som har erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 5d3a9...05f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Kan være tilfeldig, eller du kan ha melkeallergi. Gå til legen din og start evt. utredning, det er det eneste som kan sette diagnosen Anonymous poster hash: f3170...6ea
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Du sier at du ikke pleier å drikke melk, men i går drakk du to glass. Der har du forklaringa. Når du ikke drikker melk produserer du mindre enzymer for å bryte ned melka, slik at når du plutselig drikker melk sliter du med å fordøye det. Jeg opplever det samme, men dersom jeg innfører melk gradvis slipper jeg problemer. Jeg har også det samme problemet med kjøtt når jeg har kjøttfrie uker. Anonymous poster hash: ce900...3de
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Kan være tilfeldig, eller du kan ha melkeallergi. Gå til legen din og start evt. utredning, det er det eneste som kan sette diagnosen Anonymous poster hash: f3170...6ea Regner ikke med det er veldig melkeallergi heller siden jeg tåler melkeprodukter ellers. Men om det er mulig å regere kun på ren melk er det jeg egentlig lurer på. Anonymous poster hash: 5d3a9...05f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Du sier at du ikke pleier å drikke melk, men i går drakk du to glass. Der har du forklaringa. Når du ikke drikker melk produserer du mindre enzymer for å bryte ned melka, slik at når du plutselig drikker melk sliter du med å fordøye det. Jeg opplever det samme, men dersom jeg innfører melk gradvis slipper jeg problemer. Jeg har også det samme problemet med kjøtt når jeg har kjøttfrie uker. Anonymous poster hash: ce900...3de Ah. ok. Dette viste jeg ikke var mulig. Anonymous poster hash: 5d3a9...05f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå