AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 http://www.adhd-inspirasjon.no/30-positive-ting-med-adhd/ Jeg føler ærlig talt at det blir litt "sånn er alle med adhd". Som "alle tjukke er glade" tull. Vel, det står glad og entusiastisk bl.a. Vi med adhd kan være deprimerte som alle andre, faktisk økt sjanse for både depresjon og angst. Pratsom og sosial, livat og morsom i sosiale sammenhenger. Jeg har adhd. Jeg er ikke alltid proppfull av energi, jeg har angst, jeg er sjenert, jeg kan være lei meg, lett deprimert.. Har du ADHD? Hva synes du? Kjenner du deg igjen i dette?Anonymous poster hash: ebfd6...0c1
KaDust Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Kjenner meg igjen i mye av det, men siden vi alle har forskjellige personligheter vil jo ikke alt stemme uansett. Selv er jeg introvert og mister derfor energi i sosiale setninger o.l., men hva så? Vi er alle forskjellige og det er noe positivt ved alle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå