Gå til innhold

30 Positive ting om ADHD


Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.adhd-inspirasjon.no/30-positive-ting-med-adhd/

Jeg føler ærlig talt at det blir litt "sånn er alle med adhd". Som "alle tjukke er glade" tull. Vel, det står glad og entusiastisk bl.a. Vi med adhd kan være deprimerte som alle andre, faktisk økt sjanse for både depresjon og angst. Pratsom og sosial, livat og morsom i sosiale sammenhenger.

Jeg har adhd. Jeg er ikke alltid proppfull av energi, jeg har angst, jeg er sjenert, jeg kan være lei meg, lett deprimert..

Har du ADHD? Hva synes du? Kjenner du deg igjen i dette?

Anonymous poster hash: ebfd6...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i mye av det, men siden vi alle har forskjellige personligheter vil jo ikke alt stemme uansett. Selv er jeg introvert og mister derfor energi i sosiale setninger o.l., men hva så? Vi er alle forskjellige og det er noe positivt ved alle.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...