AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Lurer på hva som motiverer deg i livet? Anonymous poster hash: 6ca27...cb9
Tabris Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 For meg blir det et altfor stort og vagt spørsmål, det er jo mange ulike ting som motiverer meg. Det kommer jo helt an på hva det er jeg skal gjøre, og omstendighetene rundt.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 For meg blir det et altfor stort og vagt spørsmål, det er jo mange ulike ting som motiverer meg. Det kommer jo helt an på hva det er jeg skal gjøre, og omstendighetene rundt.okei, til å stå opp av senga om morgenen da? Anonymous poster hash: 6ca27...cb9
Tabris Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 okei, til å stå opp av senga om morgenen da?Anonymous poster hash: 6ca27...cb9 Å starte dagen? Gleder meg til å sette meg foran PCen og ha en rolig morgen med frokost og kaffe. Så deretter planlegge dagen og gjøre de evt. ærender/avtaler jeg har den dagen (er arbeidsledig for tiden).
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Når det gjelder det spørsmålet er det usikkerhet som motiverer meg til å bli sterkere. Jeg studerte mye når jeg gikk inn universitet. Etterpå fikk jeg mastergrad, doktorgrad....men jeg fortsetter å konsentrerer meg på karriere. Anonymous poster hash: c33e5...1c7
Berit Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Å oppleve en ny dag og gjøre den så god som mulig Møte med glade mennesker Være fornøyd følelsen etter en god dag God helse Godt kosthold og god mat som gir en fantastisk deilig følelse Mine kjære som jeg er så glad i og betyr så mye for meg. Prøve å gi dem så god dag som mulig. Å vite at jeg har god økonomi Å sette pris på de gode tingene. At jeg er frisk og at jeg ikke har smerter eller behov for sykehusopphold og medisiner. Tenke på noen som jeg vet at jeg betyr noe for. Å gjøre en betydning for noen, og ha noen som betyr noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Å veie megAnonymous poster hash: 37122...e4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå