Gå til innhold

Penetrering vs slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penetrering. Jeg klarer bare ikke å nyte slikking. Har derimot ikke problemer med å gi han oralsex.

Anonymous poster hash: 37f8e...43b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal noe til å få klitorisorgasme uten at klitoris blir stimulert, ja.

Javel... Går ut i fra at du mener det er veldig uvanlig at damer får "klitorisorgasmer" ved samleie/penetrering da??? Kanskje noen trenger et sammleiekurs?

Ja, mer klar :)

Jeg tror kanskje han tror at klitoris er g punktet eller noe....

Anonymous poster hash: e513d...733

Skrevet

Det skal noe til å få klitorisorgasme uten at klitoris blir stimulert, ja.

Jeg har aldri opplevd at klitoris blir stimulert såpass at det har gitt meg orgasme på det viset. Jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan det skal gå an.

Fordi du ikke har opplevd å bli såpass stimulert at det funker for DEG, eller for den sakesn skyld, ikke en gang greier å forestille deg hvordan dette skal gå for seg (festlig mtp. anatomikurs kommmentaren din),

så betyr jo ikke dette at det ikke er rent få som "gnikker" seg til en klitoris orgasme på skambeinet/nederste del av pikkUsdickUs.

I de riktige stillingene da, vel å merke..

Nå kvinner kommer av penetrering er dette som regel vaginalorgasmer. Har mindre med klitåris å gjøre.

Anonymous poster hash: cac8f...3c1

Jada, men som jeg sa over ↑

Meningen med det første inlegget mitt i denne tråden var mer eller mindre å få ytret min skepsis over påstanden "fleste kvinner kommer ikke ved kun samleie", og at det er "å som kan få klitoris orgasme av "pølse i lompe sex"

For å holde meg til trådens tema. NEI, jeg har virklig aldri opplevd, eller fått intrykk at damer er mer keen på slikking enn samleie... Om noe, så virker det som damer generelt sett er veldig LITE opptatt av slikking, i alle fall om det må velges...

Skrevet

Jeg tror kanskje han tror at klitoris er g punktet eller noe....

Anonymous poster hash: e513d...733

:ansikt-palme:

Skrevet

Fordi du ikke har opplevd å bli såpass stimulert at det funker for DEG, eller for den sakesn skyld, ikke en gang greier å forestille deg hvordan dette skal gå for seg (festlig mtp. anatomikurs kommmentaren din),

så betyr jo ikke dette at det ikke er rent få som "gnikker" seg til en klitoris orgasme på skambeinet/nederste del av pikkUsdickUs.

I de riktige stillingene da, vel å merke..

Jada, men som jeg sa over ↑

Meningen med det første inlegget mitt i denne tråden var mer eller mindre å få ytret min skepsis over påstanden "fleste kvinner kommer ikke ved kun samleie", og at det er "å som kan få klitoris orgasme av "pølse i lompe sex"

For å holde meg til trådens tema. NEI, jeg har virklig aldri opplevd, eller fått intrykk at damer er mer keen på slikking enn samleie... Om noe, så virker det som damer generelt sett er veldig LITE opptatt av slikking, i alle fall om det må velges...

Men da er det fortsatt klitorisorgasme - altså at klitoris blir stimulert, og ikke vaginal orgasme.

Jeg tror heller ikke det er veldig vanlig at kvinner får klitorisorgasme på denne måten - uten å bruke fingre eller noe annet stimuli, da det må litt akrobatikk til.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at klitoris blir stimulert såpass at det har gitt meg orgasme på det viset. Jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan det skal gå an.

Så bare fordi du ikke klarer det så klarer ikke andre folk det heller?

Jeg klarer helt fint å få klitorisorgasme under samleie, i de riktige stillingene..

Anonymous poster hash: c2f0b...e13

• Liker 1
Skrevet

Men da er det fortsatt klitorisorgasme - altså at klitoris blir stimulert, og ikke vaginal orgasme.

Jeg tror heller ikke det er veldig vanlig at kvinner får klitorisorgasme på denne måten - uten å bruke fingre eller noe annet stimuli, da det må litt akrobatikk til.

JA! Og, det var jo hele poenget mitt!

Skrevet

JA! Og, det var jo hele poenget mitt!

OK. Det var litt vanskelig å se siden du påsto at klitoris ble stimulert ved penetrering. Det tilhører nok mer sjeldenhetene, og det er ikke selve penetreringen som stimulerer klitoris.

• Liker 1
Skrevet

Så bare fordi du ikke klarer det så klarer ikke andre folk det heller?

Jeg klarer helt fint å få klitorisorgasme under samleie, i de riktige stillingene..

Jeg skrev at det ikke er så vanlig. Flott for deg at du får det.

Skrevet

OK. Det var litt vanskelig å se siden du påsto at klitoris ble stimulert ved penetrering. Det tilhører nok mer sjeldenhetene, og det er ikke selve penetreringen som stimulerer klitoris.

Mulig at vi snakker forbi hverandre her, for når jeg leser "penetrering" så likestiller jeg det med samleie... :vetikke:

Min erfaring er i alle fall at det er både lett og vanlig for damer å kunne få klitoris orgasme ved feks. misjonær eller å ri ("riktig vei").... Det skal ingen akrobatikk til for det i det hele tatt, og kun et minimum av samspill, kankje ikke det engang...

Skrevet

Jeg skrev at det ikke er så vanlig. Flott for deg at du får det.

Er nok vanligere enn du tror.

Skrevet

Mulig at vi snakker forbi hverandre her, for når jeg leser "penetrering" så likestiller jeg det med samleie... :vetikke:

Min erfaring er i alle fall at det er både lett og vanlig for damer å kunne få klitoris orgasme ved feks. misjonær eller å ri ("riktig vei").... Det skal ingen akrobatikk til for det i det hele tatt, og kun et minimum av samspill, kankje ikke det engang...

Penetrering er når penis trenger inn i skjeden.

• Liker 1
Skrevet

Penetrering er når penis trenger inn i skjeden.

Jeg gir opp... Jeg når tydligvis fram her....

Skrevet

Variasjon er svaret for min del. Hardt og godt sikte er godt noen ganger, mens andre ganger er det langsom "kosepuling" som funker.

Jeg tror uansett ikke jeg kunne ha levd i et forhold hvor noe av ovennevnte var utelukket.

Hardt og godt siktet om kvelden, og langsom kosepuling om morgenen/ formiddagen, kanskje.

Jeg ville helst ikke utelukke noe av det i et forhold, sjøl om det ikke kjennes naturlig for meg i hvert fall å "fare pent med" den jeg har.

Skrevet

Men atte...... Denne klitÅÅÅrisen blir jo stimulert ved penetrering også, NO?

Da klarer jo "de fleste" kvinner å komme ved kun penetrering da, gjør de itte?

Nei, ikke egentlig. Kun i få stillinger i så fall, men for meg (og sikkert mange andre også) er det ikke nok med litt tam, tilfeldig gnukking.

Jeg synes bare det er VELDIG pussig at det skrives gang på gang at det er så få damer som kommer ved penetrering/samleie, når uten tvil ikke stemmer...

Det stemmer jo :P

Fakta er jo at de fleste klarer ikke å komme kun ved penetrering. Google it, eller spør en sexolog :)

Men det betyr jo ikke at man ikke kommer ved samleie, for man kan fint ta på seg selv mens man blir penetrert, og det kan hende man er så godt oppvarmet på forhånd at det ikke skal så mye til.

Mange klarer ikke komme kun ved penetrering, men orgasmene blir gjerne sterkere om de får både og. Altså klitoris og penetrering ;)

• Liker 3
Skrevet

I misjonær, doggy (med ballene hvis jeg lager ekstra svai i ryggen), bakfra når jeg ligger på magen.

Ikke veldig akrobatisk i grunn.

Får jo selvfølgelig ikke klitoris orgasme slik hele tiden, men når alt der nede er skikkelig svulmet opp og vi har holdt på en stund og alt er følsomt skal det ikke mye til.

Anonymous poster hash: 469fa...1d7

Skrevet

I misjonær, doggy (med ballene hvis jeg lager ekstra svai i ryggen), bakfra når jeg ligger på magen.

Ikke veldig akrobatisk i grunn.

Får jo selvfølgelig ikke klitoris orgasme slik hele tiden, men når alt der nede er skikkelig svulmet opp og vi har holdt på en stund og alt er følsomt skal det ikke mye til.

Anonymous poster hash: 469fa...1d7

Jøss. Å få klitorisorgasme av balledask i doggy? Da snakker vi følsom :hakeslepp:

Men jeg skjønner nå at det er anatomien min det er noe feil med - da jeg aldri har opplevd at noen har vært i nærheten av klitoris i disse stillingene. Jeg tviler ikke på at du opplever dette - bare så det er sagt - men jeg tror fortsatt ikke det er veldig vanlig.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Kun i få stillinger i så fall, men for meg (og sikkert mange andre også) er det ikke nok med litt tam, tilfeldig gnukking.

Det stemmer jo :P

Fakta er jo at de fleste klarer ikke å komme kun ved penetrering. Google it, eller spør en sexolog :)

Men det betyr jo ikke at man ikke kommer ved samleie, for man kan fint ta på seg selv mens man blir penetrert, og det kan hende man er så godt oppvarmet på forhånd at det ikke skal så mye til.

Mange klarer ikke komme kun ved penetrering, men orgasmene blir gjerne sterkere om de får både og. Altså klitoris og penetrering ;)

I DO NOT belive it!

Med mindre "kun ved penetrering" betyr veldig mekanisk RETT inn og RETT ut, og "de fleste" betyr, og innebefatter dem som er født rundt 1900-tallet, de som er oppvokst med at "sex og onani er djevelens verk", de som kun har hatt en sexpartner, EKSTREMT relgiøse, omskårede, de som ikke er interessert i sex, de som mener at det KUN er mannens ansvar å framskaffe orgasmer,de som har en partner som gir totalt faen, og de som har brukt p-hormoner siden de var kids osv osv...

JA, det stemmer det nok, kanskje....

Og.... sånn for ordens skyld, klitÅÅÅris er mye mer enn duppeditten som er synlig på utsiden...

• Liker 1
Skrevet

Liker penetrering best! Trur det har noko med at eg ikkje er heilt komfortabel med oralsex. Redd for å smake dårleg og lukte, sjølv om eg ikkje merkar noko sjølv. Sambuaren min elsker oralsex, både å gi og få, så prøver å slappe av og nyte det, men det tar tid, tydelegvis..

(Tar denne som anonym, då eg ikkje likar å snakke om sex, hehe :P )

Anonymous poster hash: e7b8a...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...