AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Hvis man har lymfekreft vil man da kunne se det på blodprøver, eller kan man ha lymfekreft uten at blodprøvene viser noe? Anonymous poster hash: 61447...e78
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Det vises på blodprøver Anonymous poster hash: b6ce9...c84 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Jeg ble i fjor innlagt på sykehus med svært lave blodplater (hadde mye petekkier og blåmerker) og det første de gjorde var å ta blodprøver. De kom "normale" tilbake, dvs alle andre blodverdier var normale og turnuslegen var synlig glad og lettet når han kom for å informere om det - selvom jeg hadde åpenbart en sykdom, så mistenkte de i hvertfall ikke kreft. Så jeg fikk inntrykk av at blodprøvene kan i hvertfall gi vesentlig mistanke om kreft. Anonymous poster hash: ee1d0...2e6
Nemigirl Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Det vises på blodprøver Anonymous poster hash: b6ce9...c84 Jepp!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Er det du som har startet flere/mange tråder om blodkreft den siste tiden? Både blodprøver og allmenntilstanden er en god pekepinn på at man har en så alvorlig sykdom som blodkreft. Kontqkt lege, forumet har ikke leger.Anonymous poster hash: 4a53a...56f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Eneste blodprøvene som var unormale da jeg fikk påvist lymfekreft (stadium 4) var LD pga høy tumormasse og kreatinin pga. spredning til nyrene. Vil tro at flere blodprøveverdier var avvikende fra normalen, men av de sikkert mellom 20-30 som ble tatt var dette de eneste som ga informasjon om at noe var galt. Anonymous poster hash: 68703...1bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå