Gå til innhold

Gift ved første blikk DK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er han høye, store, kjeeekke, skalla? ;) Saumfara episoden, men fant det ikke ut :( Bare at kona hans er 41 år, og at han var bekymra for aldersforskjellen.



Anonymous poster hash: ed1d3...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det som skjedde mellom de eldste i dag? Glemte av det og fikk bare med meg slutten, men fikk med meg at de hadde krangla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han høye, store, kjeeekke, skalla? ;) Saumfara episoden, men fant det ikke ut :( Bare at kona hans er 41 år, og at han var bekymra for aldersforskjellen.

Anonymous poster hash: ed1d3...fdf

Tror han sa i forrige program at hun var ett år eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han sa i forrige program at hun var ett år eldre...

1 år bare!? Herregud a, mann, det har jo null betydning. Men skulle det ikke funke med henne, har han ei ung snelle i Norge han kan prøve seg på :fnise:

Anonymous poster hash: ed1d3...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som skjedde mellom de eldste i dag? Glemte av det og fikk bare med meg slutten, men fikk med meg at de hadde krangla?

De ville ikke prøve mer, så de dro hjem til Danmark så det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kjekkeste - skalla, burde vært mer ærlig! Han skylder på alder og at hun ikke bil ha barn. Først viser han masse følelser og deretter er han helt kald. Og nå flytter han hjem, og det virker ikke som han har forklart saken godt nok til kona, siden hun tilsynelatende ikke forstår helt? Og jeg forstår ikke heeelt hvorfor han ikke prøver liiitt hardere!? Man kan ikke forvente pang følelser med en gang i et slikt opplegg!



Anonymous poster hash: ed1d3...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Når går det på tv? :)

Det gikk kl. 18.30 i dag. Jeg glemte å se det.

Han kjekkeste - skalla, burde vært mer ærlig! Han skylder på alder og at hun ikke bil ha barn. Først viser han masse følelser og deretter er han helt kald. Og nå flytter han hjem, og det virker ikke som han har forklart saken godt nok til kona, siden hun tilsynelatende ikke forstår helt? Og jeg forstår ikke heeelt hvorfor han ikke prøver liiitt hardere!? Man kan ikke forvente pang følelser med en gang i et slikt opplegg!

Anonymous poster hash: ed1d3...fdf

Syns også dette er rart. Hvorfor har de koblet en som vil ha barn og har alders-issues sammen med ei som ikke vil ha barn og er eldre? Hva er det med denne mannen. Er han følelsesmessig utilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kl. 18.30 i dag. Jeg glemte å se det.

Syns også dette er rart. Hvorfor har de koblet en som vil ha barn og har alders-issues sammen med ei som ikke vil ha barn og er eldre? Hva er det med denne mannen. Er han følelsesmessig utilgjengelig?

Ja, helt enig! Dette er jo en grunnleggende "verdi". Virker helt unaturlig å skulle matche en som ikke vil ha barn - med en som vil det? Dette har vel ekspertene hatt informasjon om? Lurer veldig på hva grunnen hans egentlig er. Om det er barn, alder eller "kun" utseende? Eller alt, kanskje.

Anonymous poster hash: ed1d3...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ja, helt enig! Dette er jo en grunnleggende "verdi". Virker helt unaturlig å skulle matche en som ikke vil ha barn - med en som vil det? Dette har vel ekspertene hatt informasjon om? Lurer veldig på hva grunnen hans egentlig er. Om det er barn, alder eller "kun" utseende? Eller alt, kanskje.

Anonymous poster hash: ed1d3...fdf

Disse ekspertene har visst blitt kritisert i danske medier. I danske se og hør sier Lars Rasmussen, som han kjekke heter, at han ikke kan forstå at grunnverdiene ikke ble tatt hensyn til ved matching.

Legger en link her, med en spoiler advarsel.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/gift-ved-foerste-blik-har-eksperterne-fejlet.aspx

Føler jeg kunne gjort en bedre jobb selv, enn de danske parekspertene. Ønske om barn ville vært en av de viktigste tingene. Synd hvis det var viktigere å lage god tv med konflikter hos parene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...