Gå til innhold

Kaffegjester og betalbar.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en skikkelig uting, derfor har vi verken kaffegjester eller betalbar.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært kaffegjest i en del bryllup, somregel alkoholfrie, og der har det jo vært brus og diverse gratis. Og det er greit nok det at folk velger å feire dagen sin uten alkohol. Men så var jeg kaffegjest i et bryllup der det var betalar. Der fikk man ikke gratis brus, kun kaffe og te. Det syntes jeg er dårlig. Og faktisk det kipeste bryllupet jeg har vært i. Karin stemning. Greit nok at jeg må betale hvis jeg vil nyte alkohol. Men av det brudeparet kan man ikke vente mer. Har vært invitert hjem til de, og de har satt seg ned å spise middag foran nesa til meg og min venninne. Og alltid i bursdager blir vi bedt om å ta med 50 kr for å spleise på taco. Er det normalt? Vi pleier alltid å spandere når vi har gjester.

Anonymous poster hash: c02e0...179

• Liker 2
Skrevet

Det skulle jeg! Dårlig bryllup.

Anonymous poster hash: 25edf...ff1

Synes synd på deg og mannen din siden det ble sånn. Håper ikke bruden var en god venninne.

Skrevet

Vi fikk jo ikke det? Måtte betale for brus og sånt selv. Det vi fikk var kaffe, te og vann.

Anonymous poster hash: 25edf...ff1

Beklager, så det først nå. DET er jo noe helt annet da. Brudeparet skulle spandert drikke, og skrevet i invitasjonen at de må kjøpe alkoholholdig drikke selv.

Anonymous poster hash: 7d624...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...