Gå til innhold

Dyp kjærlighetssorg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har da levd lenge nok til å vite litt om både det ene og det andre. Tror du at du har monopol på kjærlighetssorg, kanskje?

Jeg skjønner ikke logikken din. Du håper han får kreft og dør, men du kommer ikke over han? Dette er jo virkelig selvmotsigende. Hva gjør du for å komme over han, da? Det hjelper i hvert fall ikke å dyrke sorgen i årevis, velte seg i selvmedlidenhet og bitterhet.

Anonymous poster hash: 6c961...825

Jeg kommer aldri over det han gjorde mot meg. Aldri. Også er tanken på at han er sammen med hu jævla hora så vond at jeg vil heller han skal dø enn å være med henne.. hvis ikke jeg kan få han skal ingen få han. Syns jeg da.

Jeg har gjort alt for å komme over exen jeg:

- dro til Las Vegas og snakket med en hypnotisør. Ble 500 dollar fattigere og nei, det funka ikke

- 1 coach

- 3 psykologer

- har datet 2 stk og klina med flere men føles bare feil

- trener som en maniac

- har festa og vært sosial som bare det

- reist verden rundt, opptil flere ganger, men tenker på exen fordi om

- pusset opp leiligheten

- hørt på Taylor Swift

Anonymous poster hash: f7441...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer aldri over det han gjorde mot meg. Aldri. Også er tanken på at han er sammen med hu jævla hora så vond at jeg vil heller han skal dø enn å være med henne.. hvis ikke jeg kan få han skal ingen få han. Syns jeg da.

Jeg har gjort alt for å komme over exen jeg:

- dro til Las Vegas og snakket med en hypnotisør. Ble 500 dollar fattigere og nei, det funka ikke

- 1 coach

- 3 psykologer

- har datet 2 stk og klina med flere men føles bare feil

- trener som en maniac

- har festa og vært sosial som bare det

- reist verden rundt, opptil flere ganger, men tenker på exen fordi om

- pusset opp leiligheten

- hørt på Taylor Swift

Anonymous poster hash: f7441...6ef

Hva med å istedenfor lage fremtidsplaner for deg selv? Å reise, feste, kline hjelper kanskje litt men det du egentlig savner og trenger er tryggheten og en fremtidsplan. Slik du skrev du hatt med ham.

Bestem deg for ting du vil utrette i livet. Studere, få en høyere stilling, kjøpe bolig eller hytte. Hva som helst som ger deg tilbake kontrollen og gnisten i livet.

Dette kommer bli bra, men ting tar tid.

Skrevet

Mitt beste råd er å komme seg ut å fylle dagene. Da får du tankene over på noe annet. Ta musikk i ørene, og gå en tur. Fra på byen med venniner osv. Lykke til, tiden leger alle sår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...