Gå til innhold

Bite seg i leppa -skader tennene?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en uvane med å bite meg i leppa, både på ut/innsiden og føler fortennene mine har blitt løse?! Har gjort dette i årevis daglig og lurer på om fortennene kan løsne eller skades på noe vis? Prøver å stoppe og 1. min tar jeg meg i å gjøre det igjen... Verre når jeg er stresset, ivrig etc.



Anonymous poster hash: 17a19...751
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Da skulle du jo fått løse tenner av å spise mat å. Er nok noe annet som ligger bak

Skrevet

Men man spiser jo ikke hele tiden og med bare fortennene. De blir veldig ømme etter en stund og det er da jeg blir påminnet om å stoppe denne uvanen. Men ser det er veldig mange som gjør det. Er det flere her som gjør det og har merket noe ubehag med tennene?



Anonymous poster hash: 17a19...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...