AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har en uvane med å bite meg i leppa, både på ut/innsiden og føler fortennene mine har blitt løse?! Har gjort dette i årevis daglig og lurer på om fortennene kan løsne eller skades på noe vis? Prøver å stoppe og 1. min tar jeg meg i å gjøre det igjen... Verre når jeg er stresset, ivrig etc. Anonymous poster hash: 17a19...751
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Da skulle du jo fått løse tenner av å spise mat å. Er nok noe annet som ligger bak
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Men man spiser jo ikke hele tiden og med bare fortennene. De blir veldig ømme etter en stund og det er da jeg blir påminnet om å stoppe denne uvanen. Men ser det er veldig mange som gjør det. Er det flere her som gjør det og har merket noe ubehag med tennene? Anonymous poster hash: 17a19...751
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå