Gå til innhold

microgynon og mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har gått på microgynon i 3 mnd nå, hoppet over siste mensperiode og skal egentlig ha mensen nå.

hadde et lenger opphold fra pillen i fjor.

jeg tar første pille på brettet på en søndag, så nå søndag skulle jeg starte med pillefri uke. å da har jeg brukt å få mensen på morgenen onsdagen. men nå, ingenting.

ikke murringer, ikke NOEN menstegn i det hele tatt! hva i alle dager Oo

jeg har hatt sex, men jeg har aldri opplevd at pillene har sviktet. håper fpr guds skyld at jeg ikke er gravid da han som evt er far bare var en jeg datet en liten periode. åherlighet som tankene setter igang når ting ikke kommer som planlagt :fnise:



Anonymous poster hash: 5ae5a...ba4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt microgynon i flere år, og har opplevd at mensen gradvis har kommet senere og senere. I starten tok jeg siste pille på brettet på en fredag og så kom mensen på mandagen, nå kommer den ikke før tirsdag kveld/onsdag.. aner ikke om det er normalt da, men fikk litt angst første gangene den var sen her og :)



Anonymous poster hash: e8972...662
  • Liker 1
Skrevet

Du kan ikke regne med å få bortfallsblødning på akkurat samme dag når du går på p-piller. Bare husk å begynne på nytt brett på dag 7



Anonymous poster hash: b18fd...0c6
Skrevet

Jeg og får den senere og kortere etterhvert.

Så lenge du har tatt pillene riktig er sjangsen minimal for at du er gravid. Og mensen kan komme plutselig i løpet av neste time og

Skrevet

samme her også, har gått på microgynon i nesten 1 år og skulle hatt mensen på mandag og har jo ikke antydning til den.. ikke hatt sex på 2-3 mnd. Tok siste pille søndag å har ventet siden mandag... blir så stressa av det...

Anonymous poster hash: 174c2...f7b

Skrevet

Jeg har opplevd det samme! De første mnd tok jeg en test, men nå har jeg bare blitt vant til det. Ofte tar jeg også pillene så lenge jeg kan helt til jeg får mellomblødninger og har mensen da i stede for å følge det brettet sier.

Skrevet

Jeg har brukt microgynon i flere år, og har opplevd at mensen gradvis har kommet senere og senere. I starten tok jeg siste pille på brettet på en fredag og så kom mensen på mandagen, nå kommer den ikke før tirsdag kveld/onsdag.. aner ikke om det er normalt da, men fikk litt angst første gangene den var sen her og :)

Anonymous poster hash: e8972...662

Samme her. Jeg gikk på det i tre år, og de siste månedene startet jeg på neste brett dagen før mensen kom.

Anonymous poster hash: 8378b...2b4

Skrevet

Sliter med nett det samme, men det som er irriterende for meg er at i verste fall må jeg ta pillene en hel uke før mensen er borte igjen. Alt blir så forskjøvet liksom, nesten ikke poeng i bruke den, da jeg ikke er beskyttet/ikke kan/vil ha sex i to av fire uker i mnd.



Anonymous poster hash: 27584...e94
Skrevet

Sliter med nett det samme, men det som er irriterende for meg er at i verste fall må jeg ta pillene en hel uke før mensen er borte igjen. Alt blir så forskjøvet liksom, nesten ikke poeng i bruke den, da jeg ikke er beskyttet/ikke kan/vil ha sex i to av fire uker i mnd.

Anonymous poster hash: 27584...e94

Du er ikke nødt til å ha pause. Bare hopp over den pillefri uken hvis det er plagsomt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...