AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 jeg har gått på microgynon i 3 mnd nå, hoppet over siste mensperiode og skal egentlig ha mensen nå. hadde et lenger opphold fra pillen i fjor. jeg tar første pille på brettet på en søndag, så nå søndag skulle jeg starte med pillefri uke. å da har jeg brukt å få mensen på morgenen onsdagen. men nå, ingenting. ikke murringer, ikke NOEN menstegn i det hele tatt! hva i alle dager Oo jeg har hatt sex, men jeg har aldri opplevd at pillene har sviktet. håper fpr guds skyld at jeg ikke er gravid da han som evt er far bare var en jeg datet en liten periode. åherlighet som tankene setter igang når ting ikke kommer som planlagt Anonymous poster hash: 5ae5a...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har brukt microgynon i flere år, og har opplevd at mensen gradvis har kommet senere og senere. I starten tok jeg siste pille på brettet på en fredag og så kom mensen på mandagen, nå kommer den ikke før tirsdag kveld/onsdag.. aner ikke om det er normalt da, men fikk litt angst første gangene den var sen her og Anonymous poster hash: e8972...662 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Du kan ikke regne med å få bortfallsblødning på akkurat samme dag når du går på p-piller. Bare husk å begynne på nytt brett på dag 7 Anonymous poster hash: b18fd...0c6
Gjest BonBon Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Jeg og får den senere og kortere etterhvert. Så lenge du har tatt pillene riktig er sjangsen minimal for at du er gravid. Og mensen kan komme plutselig i løpet av neste time og
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 samme her også, har gått på microgynon i nesten 1 år og skulle hatt mensen på mandag og har jo ikke antydning til den.. ikke hatt sex på 2-3 mnd. Tok siste pille søndag å har ventet siden mandag... blir så stressa av det...Anonymous poster hash: 174c2...f7b
peppermyntete Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har opplevd det samme! De første mnd tok jeg en test, men nå har jeg bare blitt vant til det. Ofte tar jeg også pillene så lenge jeg kan helt til jeg får mellomblødninger og har mensen da i stede for å følge det brettet sier.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har brukt microgynon i flere år, og har opplevd at mensen gradvis har kommet senere og senere. I starten tok jeg siste pille på brettet på en fredag og så kom mensen på mandagen, nå kommer den ikke før tirsdag kveld/onsdag.. aner ikke om det er normalt da, men fikk litt angst første gangene den var sen her og Anonymous poster hash: e8972...662 Samme her. Jeg gikk på det i tre år, og de siste månedene startet jeg på neste brett dagen før mensen kom. Anonymous poster hash: 8378b...2b4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Sliter med nett det samme, men det som er irriterende for meg er at i verste fall må jeg ta pillene en hel uke før mensen er borte igjen. Alt blir så forskjøvet liksom, nesten ikke poeng i bruke den, da jeg ikke er beskyttet/ikke kan/vil ha sex i to av fire uker i mnd. Anonymous poster hash: 27584...e94
Gjest BonBon Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Sliter med nett det samme, men det som er irriterende for meg er at i verste fall må jeg ta pillene en hel uke før mensen er borte igjen. Alt blir så forskjøvet liksom, nesten ikke poeng i bruke den, da jeg ikke er beskyttet/ikke kan/vil ha sex i to av fire uker i mnd.Anonymous poster hash: 27584...e94 Du er ikke nødt til å ha pause. Bare hopp over den pillefri uken hvis det er plagsomt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå