AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Jeg har magesmerter, ingenting akutt, men jeg har fått legetime om en uke der jeg regner med å bli henvist til ultralyd eller MR. Symptomene er blant annet at det "brenner" i magen min, pluss en del andre ting. Nå har jeg også fått ene "brennede" følelse i korsryggen, noe som er veldig ubehagelig. Det forstyrrer nattesøvnen, og gjør det vondt å sitte. Nå lurer jeg på om disse to smertene kan ha en sammenheng. Noen som har erfaring med noe slikt? Anonymous poster hash: 87af9...2cb
KaDust Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Det er ofte en sammenheng mellom magesmerter og korsryggsmerter, men det er ikke ikke nødvendigvis det. Om det har en sammenheng i dette tilfellet vil være vanskelig å svare på, så du får bare vente å se hva legen eventuelt sier.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Ja, det kan være en sammenheng. Høres ut som du har magekatarr/sår/spiserørsbetennelse/spiserørsbrokk eller lignende, og da er ryggsmerter vanlig. Anonymous poster hash: 68ec7...23f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå