LilleMy1989 Skrevet 9. februar 2021 #801 Del Skrevet 9. februar 2021 🙋♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. februar 2021 #802 Del Skrevet 11. februar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #803 Del Skrevet 9. mars 2021 Så ble det en spontanabort i uke 7. har blødd i 4 uker nå(grums de siste to ukene). Jeg følte symptomene forsvant utenom at jeg har veldig sliten. Følte jeg blødde såpass at jeg erklærte det spontanabort. så leser jeg om tvillingpar i magen, hvor man mister den ene. Altså. Jeg lever ikke i håpet egentlig, men lurer på om jeg skulle målt hcg bare for å konstatere at det går nedover? Tok en test nå for moro, som er positiv. Men tar jo lang tid før hcg kommer helt ned. gå til legen, eller bare slå det fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2021 #804 Del Skrevet 10. mars 2021 Går jo an å kontakte legen og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #805 Del Skrevet 13. mars 2021 Har bare blitt mer og mer dårlig siden jeg startet å abortere. Til slutt tok jeg kontakt med gynekolog og fikk sjekket igår. Det var noen rester igjen. Fikk tabletter til å få det ut og startet på ettermiddagen. våkna kl 05, etter mye vridning og halvvåken av lette smerter. Så kom det ut en klump på størrelse med en liten tennisball.😳 4,5 uke siden spontanaborten startet. Jeg forstår nå, hvorfor kroppen reagerte slik av å ha den der inni meg! Godt jeg fikk dette sjekka. 🙏🏻 Ligger her med en konstant liten rie i livmor og rygg og håper minifødselen snart er over. Godt med varmepute🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #806 Del Skrevet 15. mars 2021 Det var visst ikke nok. Heldigvis bad jeg om en ekstra sjekk etterpå. Var mye igjen. så jeg ble innlagt på sykehus for utskrapning. Lå på en gang i 6 timer før det ble operasjon. Godt å få det unnagjort. Sov over og venter på å snakke med lege før jeg forhåpentligvis får dra. Men er veldig slakk. De målte blodtrykket mitt til 93/57 som er lavere enn jeg pleier å ha. Lurer på om det har med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. mars 2021 #807 Del Skrevet 17. mars 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå