Happymom84 Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Plutselig i går ble jeg sinnsykt kvalm.. Var på do ett par ganger men thats it.. La meg kl. 19 i går for var så klein.. Har våknet og sovnet i hele natt og Svetta masse. Når jeg stod opp ble jeg skikkelig svimmel og begynte og svette og pulsen slo. Måtte bare komme meg rett i seng igjen...Ikke orker jeg mat eller drikke. Det snodige er at ingen av mine barn har vært syke. Har ikke vært borti noen andre heller.. Føles som omgangssyke, men når jeg har hatt det tidligere springer jeg på do.. Hva kan det være? Stress?
Sillicious Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Kan hende du har en form for omgangssyke, er ikke alltid man kaster opp. Kan bli smittet du også, er ikke bare barn som får det først ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå