Gå til innhold

Puppetrøbbel


Fremhevede innlegg

Skrevet

Først og fremst, jeg er i tjueårene.

Jeg har ingen, whatsoever følelse i HUDEN på brystene mine. Brystvorter er følesomme som bare fy, og ofte såre- men huden rundt har jeg ingen følelse i. Jeg kan klype så hardt jeg bare kan i huden, uten at jeg merker noe som helst.... Jeg syntes faktisk at det er ganske trist, da puppene mine er noe av den mest erogene sonen jeg har, da spesielt brystvortene...

Kan det være noe galt?



Anonymous poster hash: 8f5c4...c1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke veldig mye følelse i selve huden på puppene, kan knipe ganske hardt i den før det begynner å være vondt, men de er sensitive for berøring da, så for min del gjør det i alle fall ingenting. Tror det er ganske normalt å ha det sånn?..

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke mye følelse i huden på brystene, men brystvortene mine er veldig sensitive og blir såre hvis de stimuleres for mye. Tror det er ganske normalt

Skrevet

Huden på brystene mine er like følsomme som huden på resten av kroppen.

Har du tatt noe inngrep/operasjon i brystene dine?

Skrevet

Huden på brystene mine er like følsomme som huden på resten av kroppen.

Har du tatt noe inngrep/operasjon i brystene dine?

Nei, det har jeg ikke. Og har ganske store naturlige bryster. Om det har noen betydning hadde jeg en voldelig x, som så på brystene mine som ufølsomme puter som kunne kastes rundt, klypes, bites og slås på.... Jeg syntes bare det er så synd, for jeg elsker brystene mine og de var veldig følsomme utenom brystvortene før... Merker ikke noe på huden lenger i det hele tatt.

TS

Anonymous poster hash: 8f5c4...c1e

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Og har ganske store naturlige bryster. Om det har noen betydning hadde jeg en voldelig x, som så på brystene mine som ufølsomme puter som kunne kastes rundt, klypes, bites og slås på.... Jeg syntes bare det er så synd, for jeg elsker brystene mine og de var veldig følsomme utenom brystvortene før... Merker ikke noe på huden lenger i det hele tatt. TS Anonymous poster hash: 8f5c4...c1e

Det høres ikke bra ut. Jeg tenker at noen nerver kan ha kommet i klem og jeg syns du skal nevne dette fir fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...