AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Har epilepsi(bruker orfiril long), polycyctisk ovariesyndrom (bruker mercilon) - svulst i hypofysen på ett par mm og ca 25-30 cyster på eggestokkene. Har nå plutselig hatt en veldig hodepine siden lørdag, den ene pupillen er større enn den andre. Har vondt ved venstre side ved navlen, uten at jeg tar på det og sårt etter at jeg har tatt på magen Har slitet endel med depresjoner og selvmordstanker. Noen som har noe tips?Anonymous poster hash: aca93...192
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Om pupillen på eine euga har endra.seg ville eg absolutt fått meg ein time til lege.Anonymous poster hash: 878ba...3b8 1
Gjest Vind Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Gå til doktoren. Vi kan ikke diagnosere deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå