Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har epilepsi(bruker orfiril long), polycyctisk ovariesyndrom (bruker mercilon) - svulst i hypofysen på ett par mm og ca 25-30 cyster på eggestokkene.

Har nå plutselig hatt en veldig hodepine siden lørdag, den ene pupillen er større enn den andre.

Har vondt ved venstre side ved navlen, uten at jeg tar på det og sårt etter at jeg har tatt på magen

Har slitet endel med depresjoner og selvmordstanker.

Noen som har noe tips?

Anonymous poster hash: aca93...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om pupillen på eine euga har endra.seg ville eg absolutt fått meg ein time til lege.

Anonymous poster hash: 878ba...3b8

  • Liker 1
Skrevet

Gå til doktoren. Vi kan ikke diagnosere deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...