AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1 Skrevet 21. januar 2015 Skadet albuen for fire dager siden. Dagen etter var jeg på legevakt og røntgenbilder var visstnok fine. Fortsatt like vondt enda, og jeg har i tillegg vondt generelt i armen. Synes jeg har hørt at MR f.eks gir bedre bilder eller viser mer? Ingen her kan si ja eller nei til om jeg skal oppsøke lege igjen, selvfølgelig, og jeg er ikke ute etter det heller, men lurer på om noen har erfaring med overnevnt, og hvor vondt dere har hatt.Anonymous poster hash: 7a3ef...57c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Skadet albuen for fire dager siden. Dagen etter var jeg på legevakt og røntgenbilder var visstnok fine. Fortsatt like vondt enda, og jeg har i tillegg vondt generelt i armen. Synes jeg har hørt at MR f.eks gir bedre bilder eller viser mer? Ingen her kan si ja eller nei til om jeg skal oppsøke lege igjen, selvfølgelig, og jeg er ikke ute etter det heller, men lurer på om noen har erfaring med overnevnt, og hvor vondt dere har hatt.Anonymous poster hash: 7a3ef...57c Albuskade kan gjøre vondt en stund, så jeg ville slått meg til ro med at røntgen er nok når det ikke viste noe. Anonymous poster hash: 1efee...e5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå