Nisa Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Jeg e en gutt her o lurer litt på om noen av dere har peiling på hvordan jeg kan kontakte noen damer/jenter som ønsker o ha noe gøy me meg på skype eller noe slik!! Jeg har veldig lyst til o finne på noe på skype, men problemmet at jeg ikke vet om hvordan jeg kan ta kontakt me dei. Dere kan sende PM o!
volvo22 Skrevet 21. januar 2015 #2 Skrevet 21. januar 2015 Jeg e en gutt her o lurer litt på om noen av dere har peiling på hvordan jeg kan kontakte noen damer/jenter som ønsker o ha noe gøy me meg på skype eller noe slik!! Jeg har veldig lyst til o finne på noe på skype, men problemmet at jeg ikke vet om hvordan jeg kan ta kontakt me dei. Dere kan sende PM o! Det beste er vel å bli kjent med noen først,og hvis dere begge er lystne på camkos el lignende så går det jo an å "utvide" bekjentskapet...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3 Skrevet 21. januar 2015 Der ligger problemmet . Hvordan skal bli kjent ?Anonymous poster hash: d6e42...3ee
volvo22 Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Der ligger problemmet . Hvordan skal bli kjent ?Anonymous poster hash: d6e42...3ee Er vel bare å begynne å snakke på et el annet forum,eller bli kjent med noen i det virkelige liv det. Du kan evnt gå på et sexforum og bli kjent med noen der
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Er vel bare å begynne å snakke på et el annet forum,eller bli kjent med noen i det virkelige liv det. Du kan evnt gå på et sexforum og bli kjent med noen der Har du prøvd? Det er en grunn til at det er mange menn som betaler for slikt. Hvis det hdde vært så enkelt for alle så ville jo ingen ha giddet å betale.Anonymous poster hash: 59ef5...00d
volvo22 Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Har du prøvd? Det er en grunn til at det er mange menn som betaler for slikt. Hvis det hdde vært så enkelt for alle så ville jo ingen ha giddet å betale.Anonymous poster hash: 59ef5...00d Ja har det noen ganger,og synes det er både pirrende og spennende. Vise seg frem for hverandre og gjøre hverandre kåte Lenge siden sist nå da,så jeg er faktisk på utkikk etter noen jeg også..Ikke lett å finne venner for sånt nei..
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Har du prøvd? Det er en grunn til at det er mange menn som betaler for slikt. Hvis det hdde vært så enkelt for alle så ville jo ingen ha giddet å betale.Anonymous poster hash: 59ef5...00d Det e sant!Anonymous poster hash: d6e42...3ee
volvo22 Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Det e sant!Anonymous poster hash: d6e42...3ee Ja,vi menn er nok i stort overtall når det gjelder sånne ønsker
Gjest Bud Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Så koselig å se at du har funnet deg en likevenn, Volvo22
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Det er greit av og tilAnonymous poster hash: d6e42...3ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå