Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg e en gutt her o lurer litt på om noen av dere har peiling på hvordan jeg kan kontakte noen damer/jenter som ønsker o ha noe gøy me meg på skype eller noe slik!! Jeg har veldig lyst til o finne på noe på skype, men problemmet at jeg ikke vet om hvordan jeg kan ta kontakt me dei.

Dere kan sende PM o!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg e en gutt her o lurer litt på om noen av dere har peiling på hvordan jeg kan kontakte noen damer/jenter som ønsker o ha noe gøy me meg på skype eller noe slik!! Jeg har veldig lyst til o finne på noe på skype, men problemmet at jeg ikke vet om hvordan jeg kan ta kontakt me dei.

Dere kan sende PM o!

Det beste er vel å bli kjent med noen først,og hvis dere begge er lystne på camkos el lignende så går det jo an å "utvide" bekjentskapet...

Skrevet

Der ligger problemmet . Hvordan skal bli kjent ?

Anonymous poster hash: d6e42...3ee

Skrevet

Der ligger problemmet . Hvordan skal bli kjent ?

Er vel bare å begynne å snakke på et el annet forum,eller bli kjent med noen i det virkelige liv det. Du kan evnt gå på et sexforum og bli kjent med noen der :)

Skrevet

Er vel bare å begynne å snakke på et el annet forum,eller bli kjent med noen i det virkelige liv det. Du kan evnt gå på et sexforum og bli kjent med noen der :)

Har du prøvd? Det er en grunn til at det er mange menn som betaler for slikt. Hvis det hdde vært så enkelt for alle så ville jo ingen ha giddet å betale.

Anonymous poster hash: 59ef5...00d

Skrevet

Har du prøvd? Det er en grunn til at det er mange menn som betaler for slikt. Hvis det hdde vært så enkelt for alle så ville jo ingen ha giddet å betale.

Ja har det noen ganger,og synes det er både pirrende og spennende. Vise seg frem for hverandre og gjøre hverandre kåte ;) Lenge siden sist nå da,så jeg er faktisk på utkikk etter noen jeg også..Ikke lett å finne venner for sånt nei..

Skrevet

Det e sant!

Skrevet

Det e sant!

Ja,vi menn er nok i stort overtall når det gjelder sånne ønsker

Skrevet

Så koselig å se at du har funnet deg en likevenn, Volvo22 :)

Skrevet

Det er greit av og til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...