Gå til innhold

Innover nippel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heiiii.. jeg er 20 år gammel jente. Altså, jeg føler nipplene mine er så rare og teite. Det ødelegger så jævlig mye for sexkvaliteten… jeg blir så ubekvem i det han tar av meg BHen.. til gjengjeld har jeg en bra rompe, men puppene mine ødelgger alt. Sexlivet mitt er SÅ dårlig, og jeg blir rimelig frustrert - for jeg har så utrolig mye å gi han...

Er det noen måte å få nipplene ut/normale? Operasjoner? :( Mamma har jo helt normale og fine.. men mine? NESH.. de er bare… ja, RARE.

Anonymous poster hash: ac213...104
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enkel operasjon

Anonymous poster hash: 130a0...c9e

Skrevet

Jeg hadde en innovertrekt brystvorte. Begge var normale/stod ut da de var "stive", men ene var altså innovervendt i normal tilstand. Jeg piercet den som var innovervendt og har nesten helt glemt at jeg hadde komplekser med dette. Er nå ca 20 år siden jeg piercet, og har også hatt piercingen ute en periode på ca 5 år i løpet av disse åra, uten at brystvorta trakk seg inn igjen. Nesten som at det var en "streng" som trakk vorta inn, og når denne "strengen" ble kuttet/piercet så var problemet løst.

Funket iallfall svært bra for min del :)

Anonymous poster hash: a6b91...825
Skrevet

Mine var veldig innover og ble aldri stive. Det var aldri noen som reagerte på dem, utenom jeg selv.

Etter jeg fikk barn blei de sugd ut og nå er de alltid stive. :fnise:

(ammeskjole må du regne med å bruke i starten når/hvis den tid kommer ;) )

Anonymous poster hash: 1296e...393
Gjest brutal_mann
Skrevet

Den enkleste, og definitivt beste fiksen på dette problemet, er å slutte å bry seg om det. Detter kun et problem inne i ditt hode.

• Liker 2
Skrevet

Mine var veldig innover og ble aldri stive. Det var aldri noen som reagerte på dem, utenom jeg selv.

Etter jeg fikk barn blei de sugd ut og nå er de alltid stive. :fnise:

(ammeskjole må du regne med å bruke i starten når/hvis den tid kommer ;) )

Anonymous poster hash: 1296e...393

Skjønner. Som min mor.. men er det ingen andre måter å få dem ut permanent utenom å vente til man skal amme? :( Vil jo nyte sexen 100% nå og ikke vente i mange år for det.. :(

Skrevet

Brystvorte/brystknopp

Anonymous poster hash: 6dc2c...3d5

• Liker 2
Skrevet

Dette må du sjekke opp med legen din - kan være et tegn på cyster eller brystkreft!

Anonymous poster hash: 6658b...fad
Skrevet
AnonymBruker, on 20 Jan 2015 - 23:44, said:

Dette må du sjekke opp med legen din - kan være et tegn på cyster eller brystkreft!

Anonymous poster hash: 6658b...fad

ikke hvis de alltid har vært sånn.

Anonymous poster hash: b66f6...1bb

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror helt ærlig at dette sitter i ditt eget hode. Har partneren din sagt noe? Jeg tror nemlig han bare er glad for å kunne ha sex med deg, og da er ikke brystvortene dine noe han bryr seg om!

Skrevet

Jeg har det samme problemet som deg, har plaget meg veldig mye. Men har kjøpt meg Niplette som skal "dra" niplene utover, fåes kjøpt på apoteket for cirka 500 kr. Mange som sier at dette funker, så det er jeg spent på:) skjønner godt at dette er er problem for meg, tror ingen kan forstå dette dersom de ikke har dette problemet selv. Vegrer meg selv veldig for å vise puppene lmine til andre, men det er ingen gutter som har reagert på niplene - derimot så har de elsket puppene mine:)

Anonymous poster hash: 0b46c...a4f

Skrevet

Jeg har det samme problemet som deg, har plaget meg veldig mye. Men har kjøpt meg Niplette som skal "dra" niplene utover, fåes kjøpt på apoteket for cirka 500 kr. Mange som sier at dette funker, så det er jeg spent på :) skjønner godt at dette er er problem for meg, tror ingen kan forstå dette dersom de ikke har dette problemet selv. Vegrer meg selv veldig for å vise puppene lmine til andre, men det er ingen gutter som har reagert på niplene - derimot så har de elsket puppene mine:)

Anonymous poster hash: 0b46c...a4f

Oi, takk. Da må jeg nesten investere i disse!! Håper dem funker..

Skrevet

Mine er innovervendte når de ikke berøres eller jeg fryser osv...dvs, de BLIR jo stive, så det er jo ikke noe problem egentlig...likevel misunner jeg de som har brystvorter som alltid står ut! Er så mye finere å se på liksom.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Skjønner. Som min mor.. men er det ingen andre måter å få dem ut permanent utenom å vente til man skal amme? :(Vil jo nyte sexen 100% nå og ikke vente i mange år for det.. :(

Der er bare å sette i gang det. Det er ingen andre enn deg selv som nekter deg å nyte sex 100%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...