Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #21 Del Skrevet 5. august 2004 Nå har jeg ikke sjekket så mye damer at det gjør noe, men vi kan jo se hvem som har mest draget - oss eller trøffel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. august 2004 #22 Del Skrevet 5. august 2004 Nå har jeg ikke sjekket så mye damer at det gjør noe' date= men vi kan jo se hvem som har mest draget - oss eller trøffel? Jeg har heller ikke sjekket SÅÅÅÅÅ mange damer, men skal bli moro å se hvem av oss som har mest draget ja. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. august 2004 #23 Del Skrevet 5. august 2004 Prøver med litt hud igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. august 2004 #24 Del Skrevet 5. august 2004 Du får innfall hos meg altså :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #25 Del Skrevet 5. august 2004 Hellu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #26 Del Skrevet 5. august 2004 Trøffel: Regner med at han liker fotflørting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #27 Del Skrevet 5. august 2004 Nei, nei, det liker han ikke. Mewn Lythande og jeg, vi liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #28 Del Skrevet 5. august 2004 *går i tenkeboksen for å finne ut av om jeg vil ha Lythande eller Greensky* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #29 Del Skrevet 5. august 2004 Ja...? *tramper utålmodig med foten og flasher puppene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #30 Del Skrevet 5. august 2004 *tenke, tenke* Hva mer har du å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #31 Del Skrevet 5. august 2004 *tenke, tenke* Hva mer har du å tilby? Jeg flink til å lage mat og massere. Dessuten er jeg solbrun, yndig og sjarmerende. Også holder jeg opp dører for deg. Er høflig, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #32 Del Skrevet 5. august 2004 Har du bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #33 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har! En Mazda 6. Stasjonsvogn... Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. august 2004 #34 Del Skrevet 6. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 6. august 2004 #35 Del Skrevet 6. august 2004 Kjenner deg ikke "trøffelhelt", men jeg kan jo syns litt synd i deg likevel. Og siden de andre flørter sånn. Kan du låne skulderen min å gråte på, den er veldig god. Og så kan jeg stryke deg litt over håret og synge litt for deg, kanskje det hjelper? :trøste: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 6. august 2004 #36 Del Skrevet 6. august 2004 Kjenner Ingeborg og Øyvind. Men at de er gift??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. august 2004 #37 Del Skrevet 6. august 2004 De gifter seg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #38 Del Skrevet 6. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. august 2004 #39 Del Skrevet 6. august 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #40 Del Skrevet 6. august 2004 :trøste: Hvem er hun til høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå