AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hvordan er arrene deres? Jeg fikk utført en brystreduksjon med ankesnitt for snart 2 år siden, og synes arrene ser fæle ut Veldig synlige og ikke pene. Hvordan er det med dere andre som har hatt samme operasjon? Anonymous poster hash: a3baf...4b4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Hvordan arrene ser ut, er avhengig av fleee faktorer. Kirurgenes håndelag, suturenes ståtid og ikke minst hudens evne til å reoarere skade og seg selv. Tenker ikke over at jeg har arr, det bare er sånn.Anonymous poster hash: cf4be...cd3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Huden min er ikke laget for å hele arr Tok min for nesten 20 år siden, og de er fortsatt godt synlige. Soler meg ikke toppløs for å si det sånn. Ikke noe kult med nye sexpartnere heller. Så jeg holder meg til den gubben jeg har. Anonymous poster hash: a282a...b57
Thorn Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Ytterst ved armhulene er mine arr ikke så fine, to år etter operasjonen, men ellers har jeg bare smale, lyse streker. Det er synlig, men mye bedre enn jeg hadde forventet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå