Gå til innhold

Dere som har tatt brystreduksjon (arr)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er arrene deres?

Jeg fikk utført en brystreduksjon med ankesnitt for snart 2 år siden, og synes arrene ser fæle ut :( Veldig synlige og ikke pene. Hvordan er det med dere andre som har hatt samme operasjon?



Anonymous poster hash: a3baf...4b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan arrene ser ut, er avhengig av fleee faktorer.

Kirurgenes håndelag, suturenes ståtid og ikke minst hudens evne til å reoarere skade og seg selv.

Tenker ikke over at jeg har arr, det bare er sånn.

Anonymous poster hash: cf4be...cd3

Skrevet

Huden min er ikke laget for å hele arr :(

Tok min for nesten 20 år siden, og de er fortsatt godt synlige. Soler meg ikke toppløs for å si det sånn. Ikke noe kult med nye sexpartnere heller. Så jeg holder meg til den gubben jeg har.



Anonymous poster hash: a282a...b57
Skrevet

Ytterst ved armhulene er mine arr ikke så fine, to år etter operasjonen, men ellers har jeg bare smale, lyse streker. Det er synlig, men mye bedre enn jeg hadde forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...