Gå til innhold

Er mye hos legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er alltid redd det feiler meg noe. Nå har jeg funnet noe nytt å være redd for. Å jeg får det ikke ut av tankene. Har noen føflekker jeg syntes har vokst og som ikke ser normale ut. Ikke lenge siden jeg var hos legen for noe annet jeg var redd feilte meg, så føler det blir for dumt å dra dit igjen. Jeg er alt for ofte hos lege.

Jeg har jo innsett at jeg det er et problem det at jeg er så redd for å være alvorlig syk. Lurer litt på om jeg skal kontakte legen fordi jeg hele tiden er redd for å være alvorlig syk og det preger jo såklart livskvaliteten, eller skal jeg droppe å si det og bestille time for det jeg bekymrer meg for, nemlig føflekkreft?

Anonymous poster hash: 45bdc...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til legen at du trenger en henvisning til psykolog for hypokondri.

Anonymous poster hash: b172a...01f
  • Liker 1
Skrevet

Men burde jeg be om å få sjekket føflekkene jeg mener har vokst og endret utseende?

Skrevet

Kan jeg bestille time hos hudlege? Eler må jeg a henvisning? Syntes det er så flaut at jeg er der så ofte.. Må jo tro jeg er gal

Skrevet

Kan jeg bestille time hos hudlege? Eler må jeg a henvisning? Syntes det er så flaut at jeg er der så ofte.. Må jo tro jeg er gal

Hvis du velger en privat hudlege så trenger du ingen henvisning fra lege. Men det koster mer.

Skrevet

Men burde jeg be om å få sjekket føflekkene jeg mener har vokst og endret utseende?

Det kan du gjerne, men nevn på samme tid at du har plagsomme tanker om alvorlig sykdom og at du selv innser at du er ofte hos legen. Fastholder rådet mitt om henvisning til psykolog.

Anonymous poster hash: b172a...01f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...