AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Noen som vil dele sine erfaringer med hormonspiral? Er det vondt? Kjenner man den? etc.... Anonymous poster hash: cf53b...108
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg hadde aldri vært gravid når jeg satt den inn. Hadde MYE smerter i mange måneder, ble anbefalt å prøve den i 6 mnd for å se om det ga seg. Hadde mye mellomblødninger også. Da jeg skulle ta den ut hadde den grodd litt fast og det var kjempevondt å fjerne den. Jeg vil nok ikke anbefale den til de som ikke har født før. Min erfaring hvertfall Anonymous poster hash: b7d2c...01b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Jaydess er anbefalt for kvinner som ikke har født, les om den TS Anonymous poster hash: 514dd...179
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Jeg hadde hormonspiral etter jeg fødte mitt andre barn. Kjente ingenting av den utenom sterkt ubehag under innsetting og noen dager etter (ibux fiksa den biten). Uheldigvis blødde jeg i strekk 9 mnd før de bestemte å ta den ut. Men smertefritt for min del. De fleste slipper menstruasjon har jeg hørt..Anonymous poster hash: df879...fe5
Ragg Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Blør enda, et år etter. Skal snart ta den ut. Men en venninne av meg hadde den i 5 år, hun var super fornøyd, nesten ikke blødning ved mens.
FruRaeder Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 6 måneder. Blødningene blir mindre nå for hver måned. Kjenner ingenting til den ellers.
jordbær87 Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 Jeg mista mensen nesten helt. Kun noen dråper hver mnd. Men jeg ble et skikkelig hormontroll
Blablab Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Veldig vondt å sette den inn (ikke født), null mens og minimalt med bivirkninger i forhold til p-piller (muligens litt redusert sexlyst). Så alt i alt veldig fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå