Gå til innhold

Din mening om dette huset


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest På utkikk

Hei!

Jeg lurte på om dere hadde lyst å se på et hus og si om dere synes det har potensiale. Har ikke vært på visning, men syns det var ganske billig, og ikke helt borte vekk i forhold til hvor vi har tenkt å kjøpe.

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...35&pos=0&rub=10

Hva synes dere? Må jo evt gjøre en del med kjøkken i hvertfall, og selvfølgelig male/pusse opp en del annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sikker på at det ikke er du som selger det huset? Og prøver å få så mange som mulig til å se annonsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På utkikk

Heheh... NEI! Gid det var så vel.. Jeg er på utkikk etter mitt første hus. Leier nå. Tror ikke det er så stort marked for boliger på vigrestad her inne.. :P

Skal si folk er mistenkelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hus. Kjøkkenet var råkjipt, likså tapetet på foreldresoverommet og badete er sånn "ganske nytt men ikke noe fint, likevel ikke nødvendig å pusse opp med en gang" (selv om det hade røket tvert ut dersom vi skulle flyttet inn).

Jeg ville også skiftet ut ovnen i stua med en der man kan se flammene.

Fint utvendig. Så veldig barnevennlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fin tomt,men hva er grunnen til at der så billig?

Slik eg så, så har jeg villet malt rommene. det er jo enkelt og lett. Kjøkken villejeg gjort noe mere praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På utkikk

Ja, kjøkkenet ville vært første prioritet. Deilig med stor stue og mulighet for utvide kjøkken. Men er litt mer i tvil i forhold til badet.Synes det så veldig lite ut. Ikke akkuratt god plass til stellebord når den tid kommer... Beliggenheten gjør nok at det er billig tipper jeg. Lurer på om jeg skal se på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har kjempepotensial det huset da, og hagen var ett så stort pluss at det er verd mye bare pga den!!!

Badet så litt trangt ut ja, men kanskje det er muligheter for å bygge det ut på sikt? vanskelig å se på bildene, skulle hatt oversiktskart så hadde det gått an å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset har potensiale :-) Stor fin hage, stor stue, grei str på soverom, men lite bad og kjøkken.

Tror du kan gjøre mye for lite penger. Mye panel i dette huset, den kan du male. F.eks taket i stua, hadde jeg malt hvitt.

Kjøkkenet er utrolig praktisk, men litt kjedelig. Kanskje du bare kan male litt, bytte knotter for siden å utvide litt, du kan ta litt av stuen f.eks.

Lykke til ivertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker ikke fargene og gardinene, men det kan man jo enkelt gjøre noe med.. Ellers var det jo svært billig! Utrolig at man kan få et hus for det - men så er jeg vant til Oslo-priser da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Brusand er jo laaaaaaaaaaaaaaangt vekke fra nærmeste by, selv om vi i Oslo nesten bruker like lang tid fra øst til vest som man bruker fra Brusand til sivilisasjonen. også er det jo flott om sommeren på jærkysten da.

Man får lite for pengene i byen iforhold til på landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes huset var veldig fint jeg.

Hadde det bare vært sånne priser her og, så kunne vi kjøpt hus istedenfor rekkehus.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset var flott!! :)

Jeg ville nok malt litt og slått ned veggen fra kjøkkenet til stua slik at det ville bli mye mere åpent!! :Nikke:

Ha en "halv-øy" med komfyren inn til stua. På den måten kan du/dere snakke med gjestene mens dere kokkelerer!!!

Det ønsker jeg meg!! :);)

Kunne ønske jeg kunne bosatt meg et sted med slike priser du har her. :)

Lykke til om du får/tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat et sted jeg ville ha bodd, men med litt oppussing hadde huset blitt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Røde kjøkkenvegger med blå kjøkkenskap..... huff og huff!

Ellers så det koselig ut, jeg hadde nok tatt meg en tur eller tre på Maxbo bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Ser at huset er solgt. Var det du som startet tråden som kjøpte det? Er bare nysgjerrig.. Gratulerer i tilfelle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...