AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #21 Skrevet 21. februar 2015 Etter at jeg kom i midten av 30-årene og har hatt flere barnefødsler, har mensen min blitt verre og verre, jeg ble derfor av lege anbefalt p-sprøyte som prevensjon siden jeg ikke kan bruke p-piller eller cerazette. Tok første sprøyta, og var strålende fornøyd, mensen forsvant i 3 mnd, ingen vektoppgang eller urenheter i huden. Så tok jeg andre sprøyta, og problemene begynte, mye urenheter i huden og blødninger hver dag. Fortsatte med p-sprøyta en periode til, men samme skjedde, blødninger hver eneste jævla dag, og blør fortsatt over 1 år siden forrige sprøyte. Aldri mer, og håper disse blødningene en eller annen dag vil stoppe opp. Har forsøkt "slutt å blø" piller som jeg har fått av lege på resept, men ikke engang 3 kurer med det har fungert. Så nå lever jeg med forferdelig mens 24/7, så styr unna p-sprøyta, du kan aldri vite hvordan du reagerer på den og bivirkningene forsvinner ikke raskt. Anonymous poster hash: eccb0...fec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå