Gå til innhold

Angrerett på pc som er tatt i bruk


mijaa

Anbefalte innlegg

Forrige mandag var jeg hos Lefdal og kjøpte meg en pc, men etter å ha prøvd den ut nå innser jeg at jeg er alt annet enn fornøyd. Blant annet slutter touch-paden plutselig å virke, nettverkskortet er elendig osv.

Men jeg har altså tatt den i bruk i en ukes tid. Har lastet ned noen programmer og noen episoder av serier, men ellers bare brukt den til spotify og nettsurfing.

Det jeg lurer på, er om pcen fortsatt er "dekket" av angreretten, eller noe annet som gjør at jeg kan heve kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det heller reklamasjon enn angrerett?

Anonymous poster hash: 23f04...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefdal tilbyr deg uansett å levere den tilbake innen 30 dager og få pengene igjen. Husk kvittering.

I alle andre tilfeller: Du har ikke angrerett på kjøp i butikk. Dette er dog, som AB over sier, en reklamasjonssak, evt en Dead On Arrival-sak som du hadde fått fikset av butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefdal tilbyr deg uansett å levere den tilbake innen 30 dager og få pengene igjen. Husk kvittering.

I alle andre tilfeller: Du har ikke angrerett på kjøp i butikk. Dette er dog, som AB over sier, en reklamasjonssak, evt en Dead On Arrival-sak som du hadde fått fikset av butikken.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...