Gå til innhold

Har jeg blodpropp?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 22 år gammel jente som går på p-ring, og har gjort dette av og på gjennom noen år.

Den siste måneden har jeg følt meg litt dårlig. Jeg føler at lungene mine er "tette" og at jeg ikke klarer å fylle dem med luft. Jeg har også mye slim. I tillegg kjenner jeg ofte at det "maurer" i det høyre beinet når jeg sitter i ro eller ligger i senga, og har våknet en gang av smerter i dette beinet. Noen ganger kjennes det ut som om blodet renner ugjevnt gjennom beinet slik at det kiler litt. Andre symptomer er at jeg av og til får veldig vondt i hjertet, men dette går alltid over raskt.

Jeg er student og lever et ganske rolig liv. Spiser sundt, men beveger meg lite i løpet av en vanlig dag. Er normalvektig.

Kan jeg ha blodpropp? Er det noen her som har erfaring med dette?

Jeg gruer meg til å sove, for jeg føler at jeg kveles :/



Anonymous poster hash: fec18...3ce
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Stikk til legen, ikke sitt og still slike spørsmål her.

Skrevet

Ring legevakten.

Skrevet

Det er ikke typiske symptomer på blodpropp, men alle er forskjellige. Er du bekymret så RING LEGEVAKTA og beskriv symptomene



Anonymous poster hash: 8acb9...ea2
Skrevet

Trodde blodpropp var rimelig akutt jeg, og ikke noe man går rundt med i en måned.

Anonymous poster hash: 69a06...cb0

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...