AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hei! Jeg er en 22 år gammel jente som går på p-ring, og har gjort dette av og på gjennom noen år. Den siste måneden har jeg følt meg litt dårlig. Jeg føler at lungene mine er "tette" og at jeg ikke klarer å fylle dem med luft. Jeg har også mye slim. I tillegg kjenner jeg ofte at det "maurer" i det høyre beinet når jeg sitter i ro eller ligger i senga, og har våknet en gang av smerter i dette beinet. Noen ganger kjennes det ut som om blodet renner ugjevnt gjennom beinet slik at det kiler litt. Andre symptomer er at jeg av og til får veldig vondt i hjertet, men dette går alltid over raskt. Jeg er student og lever et ganske rolig liv. Spiser sundt, men beveger meg lite i løpet av en vanlig dag. Er normalvektig. Kan jeg ha blodpropp? Er det noen her som har erfaring med dette? Jeg gruer meg til å sove, for jeg føler at jeg kveles :/ Anonymous poster hash: fec18...3ce
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Stikk til legen, ikke sitt og still slike spørsmål her.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Det er ikke typiske symptomer på blodpropp, men alle er forskjellige. Er du bekymret så RING LEGEVAKTA og beskriv symptomene Anonymous poster hash: 8acb9...ea2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Trodde blodpropp var rimelig akutt jeg, og ikke noe man går rundt med i en måned. Anonymous poster hash: 69a06...cb0 1
Thorn Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Trodde blodpropp var rimelig akutt jeg, og ikke noe man går rundt med i en måned. Anonymous poster hash: 69a06...cb0 Man kan gå med uoppdaget blodpropp ganske lenge: http://www.nrk.no/magasin/fikk-blodpropp-i-lungene-av-p-piller-1.12063418
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå