Gå til innhold

Vondt med penetrering ?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med kjæresten i dag.

Fikk en god orgasme først, var våt men han tok på glidemiddel før han kjente det, så det var god glid kan man si.

Alikevell fikk jeg vondt av penetrering. Det var faktisk så vondt at jeg avsluttet det og ga han en bj.. Det var vondt rett med inngangen, akuratt som det var for stramt på en måte (men det var jo ikke det?)

Hva kan dette være?

Har tatt klamydia test for jeg var hos legen for noe annet, og jeg er litt småredd kjønnssykdommer så jeg ville bare være helt sikker på at ingenting "gjemte seg".

Er det noen som har peiling? Må jeg til legen? Det dunker fortsatt og svir bitte bitte litt..

Anonymous poster hash: 31690...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soppinfeksjon.

Åja, kan man få vondt av det? Har jeg aldri hatt.

Da er det vel bare å ta en kur :) takk for svar, Gjest!

Var så redd for noe annet.. er syk i resten av kroppen så hadde vert så kjipt om jeg måtte tatt en kur for noe sånnt også. Måtte nok tatt intervinøst hvis det var tilfelle. Så håper det bare sopp! :)

Skrevet

Åja, kan man få vondt av det? Har jeg aldri hatt.

Da er det vel bare å ta en kur :) takk for svar, Gjest!

Var så redd for noe annet.. er syk i resten av kroppen så hadde vert så kjipt om jeg måtte tatt en kur for noe sånnt også. Måtte nok tatt intervinøst hvis det var tilfelle. Så håper det bare sopp! :)

Du blir bare nødt til å smøre deg noen dager, ikke verre enn det.

Skrevet

jeg ville IKKE behandlet meg med soppmiddel med mindre du er sikker på at det er det du har! En soppinfeksjon gir som regel flere symptomer enn at det er sårt under sex, så hvis du ikke har noen andre symptomer, som jævlig kløe for eksempel, ville jeg prøvd å finne ut hva det var først.

Soppmiddel er kjent for å tørke ut slimhinnene og kan gjøre vondt verre, om det ikke er soppinfeksjon. Faktisk opplever mange å utvikle vestibulitt, som er en kronisk smertetilstand helt ved inngangen til skjeden, som følge av bruk av soppmiddel. Just so you know.

Anonymous poster hash: 9eaeb...f7d
Skrevet

Hadde sex med kjæresten i dag.

Fikk en god orgasme først, var våt men han tok på glidemiddel før han kjente det, så det var god glid kan man si.

Alikevell fikk jeg vondt av penetrering. Det var faktisk så vondt at jeg avsluttet det og ga han en bj.. Det var vondt rett med inngangen, akuratt som det var for stramt på en måte (men det var jo ikke det?)

Hva kan dette være?

Har tatt klamydia test for jeg var hos legen for noe annet, og jeg er litt småredd kjønnssykdommer så jeg ville bare være helt sikker på at ingenting "gjemte seg".

Er det noen som har peiling? Må jeg til legen? Det dunker fortsatt og svir bitte bitte litt..

Det kan være så mangt. Mest sannsynlig er det ikke en kjønnssykdom men at du har fått noe rifter eller noe relatert i den duren

Skrevet

Hvis du er veldig bekymra bør du bestille time til gynekolog.

Det kan være mye, og det kan være et lite sår eller en rift som nevnt over.

Uansett er det jo greit å få sjekket det, sånn at du vet til senere, og eventuelt kan få tips om hvordan du kan unngå det i fremtiden :)

Skrevet

jeg ville IKKE behandlet meg med soppmiddel med mindre du er sikker på at det er det du har! En soppinfeksjon gir som regel flere symptomer enn at det er sårt under sex, så hvis du ikke har noen andre symptomer, som jævlig kløe for eksempel, ville jeg prøvd å finne ut hva det var først.

Soppmiddel er kjent for å tørke ut slimhinnene og kan gjøre vondt verre, om det ikke er soppinfeksjon. Faktisk opplever mange å utvikle vestibulitt, som er en kronisk smertetilstand helt ved inngangen til skjeden, som følge av bruk av soppmiddel. Just so you know.

Anonymous poster hash: 9eaeb...f7d

Sist jeg hadde sopp og gikk til legen sa han at det var bare å behandle i vei. Så om jeg trodde jeg hadde sopp flere ganger var det bare å ta kur. Skummelt at man kan få vestibulitt hvis man tar for mye! Det visste jeg ikke..

Jeg har økt utflod også. Den har litt farge på seg og det kan kansje klø litt, dog lite og mistenker det kommer av den økte utfloden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...