AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Er Bulgaria et fint reisemål for en avslappende og typisk "småbarnsfamilieferie" med all inclusive...? Er det i så fall noen som kan anbefale et bra hotell i Albena/Varna/Golden Sands el.l.? Anonymous poster hash: 78eeb...267
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Har ikke vært der med småbarn, bare tenåringer. Mitt inntrykk er dog at de beste hotellene ikke har skandinavisk underholdning for ungene. Ungene må snakke engelsk, fransk, bulgarsk eller russisk for å være med. Strendene ved Varna (Golden sands) er steinete og med mye bølger. Veldig gøy med tenåringer som tåler en støyt, ikke gøy for små barn. Slik sett blir badingen da forbeholdt hotellbassengene om en har små barn med seg. Resten av Bulgaria vet jeg ikke hvordan er for småbarnsfamilier Ellers så er nok juli og august de beste månedene når det gjelder klima
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Har ikke vært der med småbarn, bare tenåringer. Mitt inntrykk er dog at de beste hotellene ikke har skandinavisk underholdning for ungene. Ungene må snakke engelsk, fransk, bulgarsk eller russisk for å være med. Strendene ved Varna (Golden sands) er steinete og med mye bølger. Veldig gøy med tenåringer som tåler en støyt, ikke gøy for små barn. Slik sett blir badingen da forbeholdt hotellbassengene om en har små barn med seg. Resten av Bulgaria vet jeg ikke hvordan er for småbarnsfamilier Ellers så er nok juli og august de beste månedene når det gjelder klima Tusen takk for respons! Barna våre er ikke så tøffe av seg enda, så det blir nok mest bading i basseng uansett. Jeg er ikke så veldig glad i temperaturer mellom 30 og 40 grader, så håper på et behagelig klima i juni. Anonymous poster hash: 78eeb...267
Neutral90 Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Når i juni skal dere? Vi reiste i fjor med første avgang for sesongen, var vel ca i midten av første uka i juni. Det var veldig varierende vær og ble fortalt at dette var normalt. Man kan selvsagt være heldig. På de dagene det var fint så var det opp imot 30 grader (i sola). edit: de dagene det ikke var sol var det genservær. Generelt sett så syns jeg Bulgaria er veldig greit å reise til i andre uka av august også, det ble absolutt ikke for varmt, rundt 30 maks. Det var vi året før, det er mer å anbefale fra min side Endret 20. januar 2015 av Neutral90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå