Gå til innhold

Jenta rister og avslutter fingring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt rar overskrift, men ganske enkelt spørsmål jeg ikke har tenkt på før nå egentlig. Har hatt forhold en lang stund så mangler ikke noe på erfaringen, og er ikke noe jeg har erfart med henne...

Har ikke vært med så mange jenter, men de jeg har vært med hvor det har vært sex osv. i bildet, så har det hatt seg slik at de gangene jeg har fingret dem, med riktig teknikk og bra tilbakemelding, så er det slik at de viser de liker det osv., men til slutt så rister de bare kraftig før de tar bort hånden min, men jeg er ikke av den typen som spør hvorfor. Det virker ikke som en orgasme, men noe kanskje rett før. Vi er under 20 åra vel å merke, og hun første jenten hadde aldri kommet før. Hun siste virket som om hun kunne seksualiteten sin litt bedre med tanke på at hun gnidde og så videre på meg og visste hva som var godt, men også her når jeg fingret henne og holdt på en stund så til slutt holdt hun meg hardt og bare ristet og tok bort hånden min, men det virket ikke som om hun kom. Nå kommer vel alle forskjellige, men de jeg har vært med som kommer har på en måte gjort det samme utenom ristinga, og holdt meg hardt og så sluppet meg "mykt" hvis du skjønner, mens her bare avbryter de helt ut av ingenting mens de "rister" i hele kroppen. Vet ikke om hun siste har kommet før. Kanskje disse to jeg har opplevd det med var nærme å komme men ble redde/tissefølelse osv.?

Ble litt "teit" innlegg men håper noen skjønner hva jeg mener, og jeg dør egentlig av nysgjerrighet...

Anonymous poster hash: 9517c...29f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rar overskrift, men ganske enkelt spørsmål jeg ikke har tenkt på før nå egentlig. Har hatt forhold en lang stund så mangler ikke noe på erfaringen, og er ikke noe jeg har erfart med henne...

Har ikke vært med så mange jenter, men de jeg har vært med hvor det har vært sex osv. i bildet, så har det hatt seg slik at de gangene jeg har fingret dem, med riktig teknikk og bra tilbakemelding, så er det slik at de viser de liker det osv., men til slutt så rister de bare kraftig før de tar bort hånden min, men jeg er ikke av den typen som spør hvorfor. Det virker ikke som en orgasme, men noe kanskje rett før. Vi er under 20 åra vel å merke, og hun første jenten hadde aldri kommet før. Hun siste virket som om hun kunne seksualiteten sin litt bedre med tanke på at hun gnidde og så videre på meg og visste hva som var godt, men også her når jeg fingret henne og holdt på en stund så til slutt holdt hun meg hardt og bare ristet og tok bort hånden min, men det virket ikke som om hun kom. Nå kommer vel alle forskjellige, men de jeg har vært med som kommer har på en måte gjort det samme utenom ristinga, og holdt meg hardt og så sluppet meg "mykt" hvis du skjønner, mens her bare avbryter de helt ut av ingenting mens de "rister" i hele kroppen. Vet ikke om hun siste har kommet før. Kanskje disse to jeg har opplevd det med var nærme å komme men ble redde/tissefølelse osv.?

Ble litt "teit" innlegg men håper noen skjønner hva jeg mener, og jeg dør egentlig av nysgjerrighet...

hun kom nok bare. noen rister, noen skriker, noen ser man det ikke på. kan tenkes at hun tok vekk hånda så fort er fordi av egen erfaring så er det ekstra følsomt etter orgasme, takler heller ikke å holde på videre etterpå.

Anonymous poster hash: 7ac99...8d8

• Liker 3
Skrevet

Jeg "rister" når jeg får orgasme. Nå fingrer ikke min kjæreste meg til orgasme, men har slikket meg noen ganger til orgasme, og da må jeg vri meg vekk når jeg har fått orgasme for jeg blir så øm/kilen der nede etter en orgasme.

Så for meg virker det som de har fått orgasme og tar vekk handa di pga det blir så ømt. Det er ikke vondt, men veldig kilent. Veldig vansklig å forklare.

Anonymous poster hash: abc6e...735
Skrevet

Enten så kom de i en orgasme, eller så ble fingringen for intens slik at det ble ubehagelig (-ved for hardt trykk på klitoris skjer det meg).

Jeg rister av begge deler.

Noen ganger ved orgasme opplever jeg det slik du beskriver også.

Anonymous poster hash: aedf5...539

• Liker 5
Skrevet

Hun kom ja, men det er bare slitsom om du holder på lenge etter orgasmen. Krampene fortsetter hos meg hvertfall, men jeg føler ingenting med mindre det er pause på 10 sekunder. Om man fortsetter like intenst etter den pausa, kan man få en like bra orgasme på et par sekunder .

Men folk er forskjellige da, du må nesten høre med henne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg rister i hele kroppen når jeg kommer ved klitorisorgasme, blir så sterkt at jeg må fjerne hånden (eller tunga) til samboeren.

Kommer ganske sterkt ved vaginalorgasme også, men er ikke like følsomt og han kan derfor fortsette etter jeg har kommet.

Skrevet

Kan si meg delvis enig ja, men har ikke hel turt å spørre "kom du?" eller hvorfor/hva som skjedde når man ikke er såpass kjent enda..

Skrevet

Stikk en finger forsiktig inn mot anus imens hun rister. Orgasme trekningen gjør at ytre muskel rundt inni anus ikke kjenner berøring. Med andre ord hun vil ikke kjenne forsiktig press fordi muskel i bakparten er i '' krampe'' modus.

Bare en av mange måter å kjenne om hun faker eller ikke. )))

Ånei... Det er ikke kødd ved mindre personen er bevisst om det...

Skrevet

Stikk en finger forsiktig inn mot anus imens hun rister. Orgasme trekningen gjør at ytre muskel rundt inni anus ikke kjenner berøring. Med andre ord hun vil ikke kjenne forsiktig press fordi muskel i bakparten er i '' krampe'' modus.

Hehe, det må være et av de dummeste tingene jeg har hørt. Lurer veldig på hvilken teoretiker som har kommet på dette?

Kan hende at noen kvinner reagerer slik, andre ikke. Jeg vil vel tro at kvinnen er opptatt av andre ting og derfor ikke reagerer på hvor fingeren din er. Eller hun bare blåser i det, eller hun ikke kjenner det. Eller hun kjenner det, vil ikke si noe, Eller hun synes du er en komplett dust som holder fingeren på helt feil sted når det skjer.

Anonymous poster hash: 0a882...68b

• Liker 5
Skrevet

:D i don't care. Funker.

Joa...

Anonymous poster hash: 0a882...68b

Skrevet (endret)

For min del blir begynner jeg å riste når det blir for mye rett på klitoris. Blir nesten vondt hvis han går "all in" bare på den. Da må jeg bare få den hånda bort :P

Skulle nesten tro det var sambo som var TS :P

Endret av Fiorella
  • Liker 1
Skrevet

Det funker faktisk! Har bare gjort det på meg selv (er kvinne) fordi jeg synes det er deilig med en finger i rumpa før jeg kommer, og da kjenner jeg at musklene trekker seg sammen i anus når jeg får orgasme :)

For dere som ikke tror på det - test det ut først.

Anonymous poster hash: 3d765...131

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Syns det høres ut som en helt normal reaksjon. Det høres bare ut som at hun får ekstra kraftig orgasme. Det er helt normalt at kroppen rister veldig i det orgasmen kommer. Etter på blir det veldig følsomt og nok derfor hun skyver vekk hånden din.

Både jeg å dama rister voldsomt når orgasmen kommer, og har opplevd ømhet og kiling og litt rar følelse rett etterpå. Men lært oss teknikken, når vi fortsetter, rett etter orgasmen, går det bare ca et minutt så får vi mye sterkere orgasme, bare vær litt tålmodige:-).

Skrevet

Syns det høres ut som en helt normal reaksjon. Det høres bare ut som at hun får ekstra kraftig orgasme. Det er helt normalt at kroppen rister veldig i det orgasmen kommer. Etter på blir det veldig følsomt og nok derfor hun skyver vekk hånden din.

Både jeg å dama rister voldsomt når orgasmen kommer, og har opplevd ømhet og kiling og litt rar følelse rett etterpå. Men lært oss teknikken, når vi fortsetter, rett etter orgasmen, går det bare ca et minutt så får vi mye sterkere orgasme, bare vær litt tålmodige:-).

Kona di er ikke alle kvinner.

Jeg har tatt bort hender både etter orgasme, men aller oftest fordi det blir for intens stimulering= ødelegger muligheten min for å få orgasme den gangen.

Jeg har dytter litt demonstrativt bort om jeg synes fyren ikke tar forsiktige beskjeder eller gidder tyde kroppsspråket mitt gang nr 100.

Det er ingen tvil når jeg får orgasme iallefall.

TS burde spørre hvordan hun liker det gjort fremfor å anta at det er feil eller rett.

Anonymous poster hash: a2868...4bb

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Kona di er ikke alle kvinner.

Jeg har tatt bort hender både etter orgasme, men aller oftest fordi det blir for intens stimulering= ødelegger muligheten min for å få orgasme den gangen.

Jeg har dytter litt demonstrativt bort om jeg synes fyren ikke tar forsiktige beskjeder eller gidder tyde kroppsspråket mitt gang nr 100.

Det er ingen tvil når jeg får orgasme iallefall.

TS burde spørre hvordan hun liker det gjort fremfor å anta at det er feil eller rett.

Anonymous poster hash: a2868...4bb

Klart, vi er alle forskjellige og opplever dette ulikt, men skjelving, voldsom risting og kramper er oftest reaksjoner på ekstra orgasme.

Er som jeg sa, mange opplever ømhet og overføldomhet ved direkte berøring, både før, under og etter en heftig orgasme.

Viktig med kommunikasjon, for enn skal stoppe å stimulere, hvis det blir ubehagelig/vondt og fortsette. Prøver bare å si at det er nnormal reaksjon, men at litt tålmodighet kan gi nye og spennende opplevelser.

Skrevet

Er veldig flink til å lese/tolke reaksjon, men bare hatt seksuelt forhold til en annen før og alle er jo forskjellige. når hun kom var det for eksempel at i det hun kom bare "datt" hun ned og alt var avslappet, mens hun her bare pustet tyngre og tyngre og ristet og tok bort hånden? Slik jeg tolker det hvis jeg tenker på hvordan jeg selv kommer virker det som om hun var nærme og prøvde men ikke helt kom, hvorfor hånda ble tatt bort er jeg da usikker på for gjorde ikke noe spesielt anneledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...