Gjest Mythic Skrevet 22. januar 2015 #61 Skrevet 22. januar 2015 Oprinnelig så var Tresor totalt kjerring altså, den hadde en monstersillage som lignet noe, man merket den i rommet, desverre er versjonen du får i dag vannet adskillig ut. Synd i grunn, for den var fantastisk. Mulig den var kjerring, men jeg liker den likevel
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #62 Skrevet 23. januar 2015 Mulig den var kjerring, men jeg liker den likevel Skjønner jeg godt.
Kvist Skrevet 23. januar 2015 #63 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er veldig glad i Chanel no 5 og Chanel no 19, men favoritten blant Chanelparfymene er Coco Mademoiselle eau de parfum. Den har den perfekte gammel-dame-balansen for meg som er 33. Jeg brukte mye Tresór før, men tror duften min endret seg da jeg var gravid så selv nå flere år etterpå blir det helt feil.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #64 Skrevet 23. januar 2015 Jeg er veldig glad i Chanel no 5 og Chanel no 19, men favoritten blant Chanelparfymene er Coco Mademoiselle eau de parfum. Den har den perfekte gammel-dame-balansen for meg som er 33. Jeg brukte mye Tresór før, men tror duften min endret seg da jeg var gravid så selv nå flere år etterpå blir det helt feil. Mademoiselle ble lansert i 2001, hvis det er gammeldameparfyme, så gir jeg meg over.
Kvist Skrevet 23. januar 2015 #65 Skrevet 23. januar 2015 Mademoiselle ble lansert i 2001, hvis det er gammeldameparfyme, så gir jeg meg over. Godt poeng! Nå måtte jeg bort i skuffen for å sjekke og det er selvfølgelig IKKE mademoiselle jeg liker så godt, det er den som bare heter Coco, og den er vel fra åttitallet i hvertfall. Synd at de som lager så gode parfymer ofte lager så forvirrende og like navn på dem. Men den glippen der får jeg ta ansvaret for, vet ikke helt hvorfor jeg skrev mademoiselle...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #66 Skrevet 23. januar 2015 Godt poeng! Nå måtte jeg bort i skuffen for å sjekke og det er selvfølgelig IKKE mademoiselle jeg liker så godt, det er den som bare heter Coco, og den er vel fra åttitallet i hvertfall. Synd at de som lager så gode parfymer ofte lager så forvirrende og like navn på dem. Men den glippen der får jeg ta ansvaret for, vet ikke helt hvorfor jeg skrev mademoiselle... Den er mest kjent.
Gjest O.G. Skrevet 24. november 2015 #67 Skrevet 24. november 2015 Denne minner meg om gammel dame mer enn noen annen. Både synet og lukten. Fra 1729, og i mange år ble de hemmelige ingrediensene også drukket. Er å få enda, men ikke akkurat over alt Steingod den der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå