Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker Dior Cherie Le Parfum, og er en svært så ung frøken. Jeg elsker den parfymen. Eau de parfum'en er jeg også stor fan av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh, endeleg, då er eg gammal dame også! Eller forresten, min heiter Pure Poison. Hmm. Er eg ikkje gammal dame då?

Pure Poison, ja! Det er jo den versjonen jeg også har brukt når jeg tenker meg om...(Hvis det er den som er i den (nesten) hvite flaska?) Jeg vet ikke om den egentlig kvalifiserer, men når det gjelder å være gammel dame så har jeg gitt opp for lengst. Liker både blyantskjørt til knærne og hudfargede strømper blandt annet. "29, going on 80!"

Denne tråden gav meg lyst på ny parfyme, noe som absolutt ikke er innafor for en shoppestopper....

Endret av kanelsnurr
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forbinder ingen parfymer med gamle damer jeg. :sjenert:

Gjest Tigress
Skrevet

Pure Poison, ja! Det er jo den versjonen jeg også har brukt når jeg tenker meg om...(Hvis det er den som er i den (nesten) hvite flaska?) Jeg vet ikke om den egentlig kvalifiserer, men når det gjelder å være gammel dame så har jeg gitt opp for lengst. Liker både blyantskjørt til knærne og hudfargede strømper blandt annet. "29, going on 80!"

Denne tråden gav meg lyst på ny parfyme, noe som absolutt ikke er innafor for en shoppestopper....

Ja, flaska er perlemorskvit.

Eg er også gammal dame, eg blir 39 i år, men likar både tung parfyme, hudfarga strømper, klassisk klesstil og kostymedrama.

Eg er i ferd med å byrje å trenge ein ny parfyme, eg, eg synest verkeleg ikkje Diors Addict er kvardagsparfyme (den er så tung at sjølv eg får nok til tider), og eg er i ferd med å gå tom for Pure Poison. Lukkelegvis skal husbonden reise til Franskriket til sumaren, og då håper eg han kan ta med eit par flasker Fragonard-parfyme til meg. Det blir jo i så høve ei gåve, sant? :-)

Skrevet

Jeg liker:

-Chanel no.5

-Magie Noire

-Oscar de la Renta

-Anais Anais

-Cerruti 1881

-Tresor

Anonymous poster hash: bdb76...04e
Skrevet

Jeg liker:

-Chanel no.5

-Magie Noire

-Oscar de la Renta

-Anais Anais

-Cerruti 1881

-Tresor

Høres fantastisk ut.

Skrevet

OMG, Trésor. :strix:

Liker også Chanel No. 5. ^^,

(Føler meg som oksen Ferdinand som lukter på blomster når jeg lukter på diverse parfymer. ^_^ )

Skrevet

OMG, Trésor. :strix:

Liker også Chanel No. 5. ^^,

(Føler meg som oksen Ferdinand som lukter på blomster når jeg lukter på diverse parfymer. ^_^ )

Jeg kjenner den følelsen....

Skrevet

Shalimar! Det er eldreparfymen sin, det! Bare ta en kikk i nattbordene på sjukeheimen. :fnise:

Anonymous poster hash: 58f18...e77
Skrevet

Shalimar! Det er eldreparfymen sin, det! Bare ta en kikk i nattbordene på sjukeheimen. :fnise:

Anonymous poster hash: 58f18...e77

Vel, Retro Shalimar er altså da vidunderlig, selv om jeg er mer av en Mitsuoko bruker.

Skrevet

Eneste lukta jeg ikke liker er Elnett hårspray. Mange eldre som bruker den, syns jeg.

Men nå er jeg mumie sjøl også da, haha. Liker både Poison og Roma for det brukte jeg i min lykkeligste periode.

Skrevet

Er jeg den eneste som liker "gammel dame parfyme"?

Med det mener jeg Roma, White Diamonds og Opium og andre monstere fra før 1995.

Opium og White Diamonds dufter fantastisk. Jeg brukte Opium på 80-tallet (ikke narkotikaen da...)

Anonymous poster hash: 65ba5...405

Skrevet

Opium og White Diamonds dufter fantastisk. Jeg brukte Opium på 80-tallet (ikke narkotikaen da...)

Anonymous poster hash: 65ba5...405

Herlig, jeg bruker den nu og da pr i dag også jeg.

Skrevet

Jeg liker:

-Chanel no.5

-Magie Noire

-Oscar de la Renta

-Anais Anais

-Cerruti 1881

-Tresor

:strix:

Skrevet

Kom en seriøs kjerringparfyme i posten i dag. Joops Femme. Helt fantastisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker blant annet Miss Dior, Shalimar, Mitsouko, L´heure bleue, Coco, Poison, Diorissimo og til en viss grad Chanel no. 19. Men Chanel no. 5 klarer jeg ikke foreløpig, heller ikke Opium. Mange herlige kjerringparfymer der ute! (Jeg er 31 forøvrig).

Anonymous poster hash: fa2b4...d7c
Skrevet

De parfymene jeg brukte som ung, er vel gammel dame parfyme nå for tiden. Opium (grusom, og kler ikke meg i det hele tatt), Musk, Shalimar, LouLou, Obsession og Jane Hellen. Bruker ingen av de lenger.

Nå går det i Bvlgari sin Ametysthe, Tresôr, Jean Paul Femme og Marc Jacobs Dot.

Skrevet

De parfymene jeg brukte som ung, er vel gammel dame parfyme nå for tiden. Opium (grusom, og kler ikke meg i det hele tatt), Musk, Shalimar, LouLou, Obsession og Jane Hellen. Bruker ingen av de lenger.

Nå går det i Bvlgari sin Ametysthe, Tresôr, Jean Paul Femme og Marc Jacobs Dot.

Oprinnelig så var Tresor totalt kjerring altså, den hadde en monstersillage som lignet noe, man merket den i rommet, desverre er versjonen du får i dag vannet adskillig ut. Synd i grunn, for den var fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...