AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg er en dame på 32 som har begynt å tvile litt på meg min legning. Jeg har hatt flere mannlige kjærester/samboer, og elsket å ha sex med disse mennene. Jeg har aldri vært den som har syntes jentesex er spennende, og hvis venninner ville fyllekline da vi var yngre, så har jeg syntes at dette var veldig ekkelt. Men i løpet av livet har det skjedd meg tre ganger at jeg har møtt lesbiske kvinner som jeg har tent veldig på. Senest nå så er det en på jobben jeg synes er veldig søt. Hun har kjæreste, men jeg skulle ønske hun var singel. Men jeg har aldri gjort noe seksuelt med disse kvinnene (eller andre kvinner), så jeg ander ikke hvordan dette hadde vært. Men synes de er veldig søte og tiltrekkende. Det jeg synes er rart er at i løpet av livet, så er det bare disse tre kvinnene jeg har blitt attrahert av. Ingen andre. Når det gjelder menn så er det jo veldig mange kjekke og tiltrekkende menn der ute. Så jeg er litt forvirret over meg selv. Betyr dette at jeg er bifil? Kan man vite dette uten å ha kysset/hatt sex med en annen kvinne? Setter pris på svar. Anonymous poster hash: ac1e2...5e8
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Om du er bifil eller ei, har det noe å si? Det viktige er vel at om og når du har sex, at du er komfortabel med den sexen du har, og en, eller de, du har sex med. Om det skulle vise seg at du tenner på, og liker å ha sex med, kvinner også, javel, så er det sånn. Ikke bekymre deg 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 har det på samme måte, og har heller aldri gått videre med noen jenter. Jeg har enda til gode å bli tiltrukket av en jente som ikke er lesbisk, så jeg har ganske enkelt addressert det til at jeg ønsker å bli begjært av dem, fremfor legning. Anonymous poster hash: 6d4bf...22b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Noen opererer med en skala på hvor hetero-, bi- og homofile de er. Du er vel litt bifil, da? De fleste bifile sier at det ikke er kjønnet som er viktig, men personen. Selv har jeg egentlig alltid sett på meg selv som 100% hetero, men jeg må innrømme at det er visse typer jenter jeg synes er dødsdeilige og gjerne skulle klådd på. Og så blir jeg av og til glad når en sexy jente flørter med meg. Om du er bifil eller ikke er jo ikke viktig i det hele tatt, selv om det dessverre er et større tabu å være bifil enn å være homofil/lesbisk. Kos deg du Anonymous poster hash: 98409...0c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå