August Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har tenkt å kjøpe webhotell, men vet ikke hva det lønner seg å kjøpe. Må opplyse om at jeg bruker FrontPage2000. Det hadde vært en fordel om det var fra et sted i norge. Er det noen som har kjennskap til Artic Host? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Generelt så er prisene i norge veldig høye... Sjekk derfor utenlandske tilbydere, om du gjerne vil ha noe billig og bra... Mange av de utenlandske er ikke noe treigere selv om serverne ligger i utlandet, og dette gjør spesielt ikke så mye om det er snakk om en personlig hjemmeside, eller en side med veldig få treff... Selv har jeg domene og webhosting hos supanames.co.uk, som jeg trygt kan anbefale. Serverne er det ikkeno i veien med, og prisen er også bra. Jeg betalte under 600 kr for to år, med 35mb plass (og domeneregistrering)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #3 Del Skrevet 2. juli 2002 Av de største er www.activeisp.no en av de billigste. De har også Frontpage server extension. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juli 2002 #4 Del Skrevet 2. juli 2002 For å være ærlig så lønner det seg ikke i det hele tatt... kostnaden bør veies opp mot å ha bredbånd.... Skaff deg bredbånd så kan du bruke din egen pc som web-server.... mye greiere og mye enklere... og selv bestemme hva du kan ha og ikke ha.... Litt greit i disse overformynderitider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 3. juli 2002 #5 Del Skrevet 3. juli 2002 Kanskje en fordel å tenke på at ikke alle kan få bredbånd waco? Siden norges land består av litt annet enn det som er sør for sinsen, og litt annet en store byer, så er det desverre slik... Jeg anbefaler fortsatt å sjekke prisene i utlandet... i Norge er det altfor dyrt å ha webhotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå