Gå til innhold

Regninger til betaling akkurat nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som legger inn regninger i nettbanken slik at de går ut på forfallsdato, hvor mye har dere liggende til forfall akkurat nå? Bare for moro skyld. Jeg mistenker nemlig at det varierer noe enormt hva folk har i faste utgifter i løpet en tilfeldig måned.

Anonymous poster hash: 1699c...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå har jeg 1395kr til NRK. Ellers blir alt lagt inn til lønningsdag som er 10 uavhengig om forfall er 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger alltid alle regninger inn straks jeg får dem slik at de går ut den dagen de har forfall og overfører samtidig penger for å dekke det for hver regning jeg legger inn.

Akkurat nå ligger det 45778,05 kr til forfall den neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt til forfall er 25 512,- og det er boliglån, forsikringer, strøm og kredittkort. Jeg betaler aldri regninger før forfall, så det ligger som regel alltid noen regninger på vent.



Anonymous poster hash: 2e456...b58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke :P

Hver mnd overføres med autotrekk en sum som dekker alle faste utgifter (inkl 1/12 årsavgift) til regningskonto. Der står de og koser seg til de flyr ut igjen ved autotrekk til forfall. Er innom den tredje hver mnd for å dobbeltsjekke at alt er betalt og det står igjen nok penger til billånet som forfaller den fjerde.

Veldig fornøyd med å gjøre det slik :)

Anonymous poster hash: 1107f...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...