AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hei, er det noen seriøse jenter der ute som kan hjelpe med meninger om hvordan jeg kan introdusere for dama mi at jeg har lyst til at hun skal ta meg med strap-on? Jeg har lyst til å forsøke å få prostataorgasmer med min kjære uten berøring av penis, og vil i den forbindelse at hun skal ta meg med strap-on, men vet ikke helt hvordan jeg kan gå frem for å få henne med på dette..... Noen tips?Anonymous poster hash: f8c4b...ae5
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Spør henne om hva hun tenker om det Dere snakker vel av og til om hva som tenner dere, hva dere har lyst til å prøve ut ol. ta det opp i den samtalen.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Hvis du spør henne om det vil hun aldri se på deg som en ekte mann mer... Anonymous poster hash: df160...aa9 1
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hvis du spør henne om det vil hun aldri se på deg som en ekte mann mer... Anonymous poster hash: df160...aa9 Det der er et utrolig tullete svar. Hva dama til TS mener om strap-on er jo umulig for oss å vite noe om. Han vet det ikke selv før han spør. Kanskje hun elsker tanken for alt vi vet. Endret 19. januar 2015 av Evans
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Vær åpen og hint litt om at du har hørt om prostataorgasmer, og kunne tenke deg å prøve å få til det, men trenger hennes hjelp litt.... så kan det hende hun er på gli, bokstavelig. Lykke til! Anonymous poster hash: f8c4b...ae5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå