Gå til innhold

syk.. har ikke tid!

Fremhevede innlegg

Skrevet

argh, så typisk at jeg blir syk på de mest upassende tidene..

det kom faktisk veldig brått på meg. har aldri opplevd å bli syk bare sånn ''pang'' ut av det blå. har egentlig følt meg ganske frisk i hele dag. eneste er at jeg kanskje har følt meg litt slapp og frostig. men nå føler jeg meg dødsdårlig! kraftig hodepine, vondt i halsen, tett i nesen, frostig og generelt veldig slapp. kjenner jeg har litt problemer med å puste også(tung pust) hvordan bli fort frisk? har snart prøveeksamen liksom:/ orker ikke dette nå-.- hva kan det være(?)

Anonymous poster hash: da598...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

no one?

Anonymous poster hash: e66e2...a30

Skrevet

Kanskje influensa?

Skrevet

Influensa, halsbetennelse, hard forkjølelse... - uansett bør du ta det med ro. Kan du forberede deg godt til eksamenen hjemme er nok det best. Se an litt hvis du ikke har særlig feber, snakk/ring fastlegen om det vedvarer eller blir verre! Umulig å gi deg noen sikker diagnose over et forum. Det er lovpålagt at du skal kunne få time på dagen for slikt som dette. God bedring!

Anonymous poster hash: 5b0b7...44c

Skrevet

Ikke stress en syk kropp, la den få tid til å bli frisk.kroppen er ingen maskin du kan behandle som du vil uten at det får konsekvenser.

Anonymous poster hash: b36ca...cab

Skrevet

Influensa el en forkjølelse. Ikke farlig. Er hjemme med sykt barn selv og har egentlig ikke tid men sånn er det. God bedring!

Anonymous poster hash: 8d828...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...