AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 argh, så typisk at jeg blir syk på de mest upassende tidene.. det kom faktisk veldig brått på meg. har aldri opplevd å bli syk bare sånn ''pang'' ut av det blå. har egentlig følt meg ganske frisk i hele dag. eneste er at jeg kanskje har følt meg litt slapp og frostig. men nå føler jeg meg dødsdårlig! kraftig hodepine, vondt i halsen, tett i nesen, frostig og generelt veldig slapp. kjenner jeg har litt problemer med å puste også(tung pust) hvordan bli fort frisk? har snart prøveeksamen liksom:/ orker ikke dette nå-.- hva kan det være(?)Anonymous poster hash: da598...b0f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 no one?Anonymous poster hash: e66e2...a30
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Influensa, halsbetennelse, hard forkjølelse... - uansett bør du ta det med ro. Kan du forberede deg godt til eksamenen hjemme er nok det best. Se an litt hvis du ikke har særlig feber, snakk/ring fastlegen om det vedvarer eller blir verre! Umulig å gi deg noen sikker diagnose over et forum. Det er lovpålagt at du skal kunne få time på dagen for slikt som dette. God bedring!Anonymous poster hash: 5b0b7...44c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Ikke stress en syk kropp, la den få tid til å bli frisk.kroppen er ingen maskin du kan behandle som du vil uten at det får konsekvenser.Anonymous poster hash: b36ca...cab
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Influensa el en forkjølelse. Ikke farlig. Er hjemme med sykt barn selv og har egentlig ikke tid men sånn er det. God bedring!Anonymous poster hash: 8d828...abc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå