Gå til innhold

Brannstasjonen på Tv3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lasse...Fyy søren altså! Er det mulig å bli finere enn han? :rodme::rodme::rodmer::rodmer:

Tror jeg er i ferd med å bli dritforelsket!



Anonymous poster hash: 250ce...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjekk han, skulle gjerne delt et :vin: med han



Anonymous poster hash: b268b...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er han singel? Sykt at han har en sønn på 20 forresten, han ser jo ut som han er 28 eller rundt der:P

Anonymous poster hash: 250ce...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han singel? Sykt at han har en sønn på 20 forresten, han ser jo ut som han er 28 eller rundt der:P

Anonymous poster hash: 250ce...8b0

Nei, han er ikke singel. Han er 38. :)

Anonymous poster hash: 267ec...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg syns dette programmet så spennende ut, men herregud så kjedelig! Aldri noe action jo. Ingen hus brenner ned ingen skader på mennesker og ingen liv som går tapt. Misforstå meg rett, jeg vil ikke at mennesker skal dø. Men i forhold til lignende programmer som feks nattpatruljen er jo dette her bare svada! Programmet handler jo mer om fotballturneringen de har i pausene sine enn action på jobb

Anonymous poster hash: 70ec3...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette programmet så spennende ut, men herregud så kjedelig! Aldri noe action jo. Ingen hus brenner ned ingen skader på mennesker og ingen liv som går tapt. Misforstå meg rett, jeg vil ikke at mennesker skal dø. Men i forhold til lignende programmer som feks nattpatruljen er jo dette her bare svada! Programmet handler jo mer om fotballturneringen de har i pausene sine enn action på jobb

Anonymous poster hash: 70ec3...031

Enig. Samtidig fremstilles det veldig reelt. Kjenner to av de som jobber der, og de forteller at det er sånn det er. Veldig lenge mellom hver situasjon der de virkelig må trå til. Men de vet jo aldri hvilke situasjoner som er reelle så det er mye adrenalin. Dog ikke bra tv da..

Anonymous poster hash: fdb8f...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...