Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Nå må jeg bare sjekke litt her med dere asså... Vi er begge i slutten av 30 åra...har vært sammen i 7 år..... Vi har ingen små barn som krever tid og stell.. Hvor ofte er det da vanlig å ha sex? Jeg skjønner at dette kan variere fra par til par..men ut fra deres erfaring...hva er mest vanlig..??
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Det blir vanskelig å svare på. En uke med ingenting. Så 1 - 3 ganger i uka. Så hver dag en uke. Osv. Varierer. Den gangen jeg var i forhold, altså. Nå er det heller dårlige tider.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Vi har vært sammen 8 år og har 1 barn sammen. Vi har sex ca 2-3 ganger i uken.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Hvis jeg husker riktig så har et gjennomsnittelig gift par sex ca 110-130 ganger i året. Det skulle tilsvare ca. 3 ganger pr. uke. Siden sex hyppigheten avtar med alder ( :cry: ) må man også ta hensyn til dette. Jeg gjetter (litt vilt?) at et gjennomsnittelig gift par er 50år og har vært gift i 20år. Det vil si at de som er yngre i snitt har sex vesentlig oftere mens de som er eldre har sjeldnere. Men det er selvfælgelig store variasjoner: Noen har sex hver dag (også etter at "kanindagene" er overstått) mens andre har sex noen få dager i løpet av året.
Comeback Kid Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Hvis jeg husker riktig så har et gjennomsnittelig gift par sex ca 110-130 ganger i året. Det skulle tilsvare ca. 3 ganger pr. uke. You Wish!!
Gjest agurk Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Leste en plass at en gjennomsnittlig normann hadde sex 2,noe ganger i uka. Men som Grønnsky sier, det varierer jo fra uke til uke!
The NYMFO Girl:) Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Det kan jo variere det fra par til par. selv har jeg sex 4-5ganger i uka!! det kan da også være kanskje innemellom 2ganger på en dag..... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Vi har vært samme i ca. 10 mnd el noe... og har sex 1 g. i uken... skulle gjerne hatt mer, men resten av uken får jeg kose meg med meg selv... he he... synes det kanskje er litt lite, men at de som har vært sammen i 20 år har sex 3 g. uke synes jeg hørtes mye ut...? Stemmer det? layla
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Jeg har sex 6 ganger i uka, dama mi har sex 2 ganger i uka...
Gjest 53 årig gjest Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 Har vært gift i 31 år, og har sex 2-3 ganger i uka. I ferier gjerne hver dag.
sylrikken Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 Jeg har sex 6 ganger i uka, dama mi har sex 2 ganger i uka... ...og hva driver du med den 7. dagen, da ? Sitter og sikler på den kvinnelige presten, eller ??? Vi har vært sammen i 14 år og har sex ca. 1-3 ganger i uken. Det varierer mye, i perioder er vi som nyforelska hybelkaniner, andre ganger er det heller labert. Er flinke til å piffe opp sexlivet når det innimellem blir monotomt og kjedelig. Sex må man prate med hverandre om, nemlig.... Ofte når vi står op om morgenen kommer den der typiske fra samboeren min: - jeg står opp straks ! HA...akkurat som at jeg ikke skjønner den, da. Han må jo få jo lov da, stakkar....og det gjør jeg også. Så tilsammen har vi sex en del ganger i uken. Sexliv er jo ikke kun det man har med partneren, men også det man har med seg selv
Comeback Kid Skrevet 6. august 2004 #14 Skrevet 6. august 2004 Ofte når vi står op om morgenen kommer den der typiske fra samboeren min: - jeg står opp straks ! HA...akkurat som at jeg ikke skjønner den, da. Han må jo få jo lov da, stakkar....og det gjør jeg også. Så tilsammen har vi sex en del ganger i uken. Sexliv er jo ikke kun det man har med partneren, men også det man har med seg selv Hva betyr dette? Jeg skjønner den ikke.... :-?
Sheba Skrevet 6. august 2004 #15 Skrevet 6. august 2004 Hva betyr dette? Jeg skjønner den ikke.... :-? Morrabrød kanskje? Og litt flau over det..? Og det kan det jo være greit å gjøre noe med mens partneren er i dusjen. Sånn hvis man liksom ikke orker å kjøre i gang "full pakke".
Comeback Kid Skrevet 6. august 2004 #16 Skrevet 6. august 2004 Morrabrød kanskje? Og litt flau over det..? Og det kan det jo være greit å gjøre noe med mens partneren er i dusjen. Sånn hvis man liksom ikke orker å kjøre i gang "full pakke". Å!? For dere som ikke vet så går morrabrød bort av seg selv. Man trenger ikke "skyve" morrabrødet for å få det vekk. Faktisk synes jeg morninger er den minst sexye tiden å ha sex. Dårlig ånde, trøtt, tissetrengt, svett kanskje etter natten o.l. Heller en dusj og litt frokost og så kan vi snakkes.
*Lene* Skrevet 6. august 2004 #17 Skrevet 6. august 2004 Hver dag nesten i ferier...og alt fra 1-5 ganger i uken! Varierer veldig med andre ord!
Elze Skrevet 6. august 2004 #18 Skrevet 6. august 2004 Jeg har sex 6 ganger i uka' date=' dama mi har sex 2 ganger i uka... [/quote'] Det er det du tror ..
Comeback Kid Skrevet 6. august 2004 #19 Skrevet 6. august 2004 Etter å ha lest litt på denne tråden finner jeg at jeg har sex altfor sjelden. :cry:
Bø Skrevet 6. august 2004 #20 Skrevet 6. august 2004 De dagene vi treffes blir det gjerne 5 ganger daglig. Det hadde vært interessant å se hvordan ting utvikler seg... Kan uansett ikke tenke meg at det på noe tidspunkt blir sjeldnere enn 7 ganger i uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå