AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hva ville dere gjort om barna oppdaget dere under hyrdestunden? Dette er jo selvsagt noe et barn skal få slippe å oppleve, men når uhelle først er ute, hvordan takle reaksjonen? Jenta har var 2,5 år da hun kom inn og var tørst på kvelden. Hun sto med øynene sperret opp, men hun så ikke noen av oss nakne.. Så sa hun: "hvis du har tid mamma, kan jeg kanskje få litt vann?" Med en veldig barneaktig stemme. Hun er nå 5 år og jeg tror det ville vært mye være om det skjedde nå. Noen som vil dele historie evt hva dere gjorde, for å forklare barnet?Anonymous poster hash: 3b023...17c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Hva ville dere gjort om barna oppdaget dere under hyrdestunden? Dette er jo selvsagt noe et barn skal få slippe å oppleve, men når uhelle først er ute, hvordan takle reaksjonen? Jenta har var 2,5 år da hun kom inn og var tørst på kvelden. Hun sto med øynene sperret opp, men hun så ikke noen av oss nakne.. Så sa hun: "hvis du har tid mamma, kan jeg kanskje få litt vann?" Med en veldig barneaktig stemme. Hun er nå 5 år og jeg tror det ville vært mye være om det skjedde nå. Noen som vil dele historie evt hva dere gjorde, for å forklare barnet?Anonymous poster hash: 3b023...17c Tro du meg, det er ikke første gangen dette skjer. Hva du skal si er egentlig ingenting med mindre barnet har sett noe mer enn litt aktivitet under dyna. Spør barnet mye rundt det må du forklare det h*n lurer på. Hvis ikke barnet spør er det mest sannsynlig tatt med en god klype salt har hørt fra flere som har jobbet i barnehage osv som har kommet med et og annet som barna der sier som de har hørt fra foreldrene sine. Som f.eks en som hadde sagt at h*n hadde fersket mor og far i at moren sugde mannen. Heldigvis sto de så mannen frontet døren så hodet til moren var i veien og når barnet hadde spurt hva hun gjorde med tissen til pappa hadde hun sagt at pappa har slått tissen sin så hu måtte blåse litt Denne bør du ikke si... Tenk deg godt igjennom hva du sier, lås gjerne døren til soverommet når dere skal kose dere gør sengetid. Om de da kommer på døren hører dete det med en gang de er der og rekker å kle på dere før dere åpner døra! Enklere blir det ikke.. Anonymous poster hash: 718d2...321
Frøken askepott Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Hehe..måtte le av kommentaren over. Pappa har vondt på tissen, mamma måtte blåse på..hehe Har hørt om x-antall slike historier. Bla en gutt som var med faren på butikken og mens de står i køen utbryter gutten: vet dere hva mamma gjorde igår? Hun hadde tissen til pappa i munnen!!! Gjett om faren gikk det travelt med og komme seg vekk der ifra..hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå